Το ρεπερτόριο της Μαρία Αγκρέστα εντυπωσιάζει. Μέσα σε δεκατέσσερα χρόνια καριέρας – έκανε το ντεµπούτο της το 2006 – τραγούδησε και την ανάλαφρη Ροζίνα από τον «Κουρέα της Σεβίλλης» του Ροσίνι και τη δραµατική Eλενα από τον «Σικελικό εσπερινό» του Βέρντι, και τη λυρική Μαργαρίτα από τον «Φάουστ» του Γκουνό και την Ελβίρα µε τις στρατοσφαιρικές ψηλές νότες από τους «Πουριτανούς» του Μπελίνι, και την εύθραυστη Μιµή από την «Μποέµ» του Πουτσίνι, και τον ρόλο που ονειρεύεται κάθε υψίφωνος αλλά λίγες καταφέρνουν να αποδώσουν λόγω της υπεράνθρωπης δυσκολίας του, τη «Νόρµα» του Μπελίνι. Aυτή την εβδοµάδα συµµετέχει στο διαδικτυακό – τηλεοπτικό «Γκαλά Μότσαρτ» στο Teatro di San Carlo της Νάπολι, ενώ τα άµεσα σχέδιά της περιλαµβάνουν (COVID-19 επιτρεπούσης) τη συνεργασία της µε τη δική µας Εθνική Λυρική Σκηνή µε τον «Αντρέα Σενιέ» του Τζορντάνο, σε µια πολλά υποσχόµενη παραγωγή, τον ερχόµενο Ιανουάριο.

Η 42χρονη υψίφωνος από τη μικρή πόλη Βάλο ντέλα Λουκάνια της Κάτω Ιταλίας διέθετε όλα τα προσόντα που απαιτούνται σήμερα για μια διεθνή καριέρα: Τη φωνή και την όμορφη εμφάνιση, το μουσικό και το υποκριτικό ταλέντο. Αγαπημένη μαθήτρια μιας σπουδαίας σοπράνο, της Ράινα Καμπαϊβάνσκα, η Αγκρέστα ανταποκρίθηκε με επιτυχία στις προκλήσεις, για να φτάσει να θεωρείται μία από τις πιο αξιόλογες ιταλίδες υψιφώνους της εποχής μας. Και για να χτίζει μέρα με τη ημέρα ιδιαίτερα αξιόλογη καριέρα στις μεγαλύτερες σκηνές της Ευρώπης και της Αμερικής, κυρίως με ρόλους του ιταλικού ρεπερτορίου.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω