Η τέχνη μιμείται τη ζωή, όμως ενίοτε συμβαίνει και το ακριβώς αντίθετο, μια σκέψη η οποία στις μέρες μας, αναπόφευκτα, περνάει από το μυαλό, ιδίως μετά την υπόθεση κλοπής και εν συνεχεία ανεύρεσης δύο (από τους τρεις) ανεκτίμητης αξίας πινάκων που είχαν κάνει φτερά από την Εθνική Πινακοθήκη το 2012. Η κλοπή είχε γίνει από το κτίριο της λεωφόρου Βασιλέως Κωνσταντίνου, όταν έστεκε σχετικά παραμελημένο και με συστήματα ασφαλείας πολύ πιο «χαλαρά» συγκριτικά με τα τωρινά στη νέα Πινακοθήκη-φρούριο που πήρε τη θέση του απέναντι από το ξενοδοχείο «Hilton» και εγκαινιάστηκε πριν από λίγο καιρό. Οπότε το έργο του ισπανού ζωγράφου Πάμπλο Πικάσο «Γυναικείο κεφάλι» και ο «Ανεμόμυλος Στάμερ» του Ολλανδού Πιετ Μοντριάν έγιναν καπνός (μαζί με ένα σχέδιο του Μονκλάβο το οποίο δεν βρέθηκε ποτέ) για να επανεμφανιστούν, μυστηριωδώς, εννέα χρόνια αργότερα, στην Κερατέα τυλιγμένα σε μπλε σακούλες και με βασικό ύποπτο της κλοπής έναν 49χρονο ελαιοχρωματιστή, ο οποίος συνελήφθη από τις Αρχές…

Από μόνη της, η σύνοψη αυτής της απίστευτης υπόθεσης θα μπορούσε να αποτελεί την πλοκή μιας κινηματογραφικής ταινίας του Χόλιγουντ. Και, ποιος ξέρει, ίσως κάποια στιγμή να γίνει. Διότι το σινεμά λατρεύει τις υποθέσεις μυστηρίου και όσο πιο ακριβά κοστίζει ο στόχος των ληστών τόσο πιο ελκυστικό μπορεί να γίνει το σενάριο.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω