Αφού πήρε το πτυχίο του στη ζωγραφική, ασχολήθηκε με τα «installations» (την τέχνη της εγκατάστασης) – κάτι που εκείνη την εποχή, στα τέλη της δεκαετίας του ’90, ήταν πολύ «στη μόδα» – , στο πλάι της καλλιτέχνιδος Αν Χάμιλτον, εκπρoσώπου της εννοιολογικής τέχνης. Συνέχισε τις σπουδές του αποκτώντας master στη γλυπτική και έπειτα από ένα μικρό διάστημα που έζησε στο Τόκιο επέστρεψε στις ΗΠΑ για να δουλέψει στο MASS MoCA, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης της Μασαχουσέτης, δίπλα στον Σολ Λεγουίτ (1928-2007), που από πολλούς θεωρείται ο ιδρυτής της εννοιολογικής και της μινιμαλιστικής τέχνης. Ηδη από την παραμονή του στην ιαπωνική πρωτεύουσα είχε εγκαταλείψει τα installations – όπως λέει, δεν έβρισκε «πολύτιμα σκουπίδια» στη μεγαλούπολη της Απω Ανατολής για να χρησιμοποιήσει στα έργα του – και είχε επιστρέψει στη ζωγραφική.

Ο λόγος για τον 44χρονο καλλιτέχνη Κλίντον Κινγκ, του οποίου η συλλογή έργων με τίτλο «Free Radical» παρουσιάζεται – με ραντεβού, λόγω των ειδικών υγειονομικών μέτρων κατά της COVID-19 – στην γκαλερί Allouche Benias στην οδό Κανάρη στο Κολωνάκι, μέχρι τις 13 Μαΐου. Τον συναντήσαμε για μια συζήτηση για την εν λόγω έκθεση, η οποία εξελίχθηκε σε μια εφ’ όλης της ύλης αναδρομή της καλλιτεχνικής του πορείας, των επιρροών και των μεταμορφώσεών του.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω