Οι σχεδιαστές αυτοκινήτων ερμηνεύουν τις εξελίξεις διαφορετικά από κάθε άλλον. Πίσω από αυξήσεις πωλήσεων, στρατηγικές marketing, διαθεσιμότητες μοντέλων και αλλαγές στις γραμμές παραγωγής εκείνοι διακρίνουν πάντοτε το ανθρώπινο στοιχείο που λειτουργεί ως κίνητρο στη δουλειά τους.
O Καρίμ Χαμπίμπ, επικεφαλής του παγκόσμιου σχεδιαστικού κέντρου της ΚΙΑ και αντιπρόεδρος της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας, στην παρουσίαση του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού EV6, αναφέρθηκε στη σύλληψη της ιδέας δημιουργίας του που αρχίζει και τελειώνει στον άνθρωπο.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.