Τη συναντώ ένα βροχερό απόγευμα στο θέατρο. Eρχεται κατευθείαν από το γύρισμα. Φορά ένα μακρύ ασπρόμαυρο παλτό, μια κλος φούστα και μπότες. Στο πρόσωπό της δεν υπάρχει ίχνος μακιγιάζ. Η Κατερίνα Διδασκάλου, μητέρα τριών παιδιών, γιαγιά τριών εγγονιών, η πρωταγωνίστρια του Ερίκ Ρομέρ, η καταπιεσμένη για ένατη σεζόν Ερατώ στον θεατρικό µονόλογο «Η πόρνη από πάνω», η διαβολικά ερωτική και πονεμένη Μυρσίνη Σεβαστού στην τηλεοπτική επιτυχία της χρονιάς «Αγριες μέλισσες», έχει ξυπνήσει από τις επτά το πρωί και όμως κυριολεκτικά λάμπει. «Πολύ, πολύ νερό και θετικές σκέψεις. Αυτό είναι το μυστικό» απαντά.
Με οδηγεί στο λιτό καμαρίνι της. Σε περίπου μία ώρα θα συναντήσει την Ερατώ, την ηρωίδα του θεατρικού μονολόγου του Αντώνη Τσιπιανίτη, σε μια παράσταση σε σκηνοθεσία Σταμάτη Πατρώνη που παρουσιάζεται κάθε Δευτέρα και Τρίτη στο θέατρο Coronet στο Παγκράτι. Και εκεί η ίδια δίνει ένα ρεσιτάλ ερμηνείας περνώντας με χειρουργική δεξιοτεχνία από τη συγκίνηση στο γέλιο. Αυτή την ηρωίδα, αυτή την κακοποιημένη γυναίκα, η οποία από έναν δυνάστη πατέρα περνάει σε έναν δυνάστη σύζυγο, η Κατερίνα Διδασκάλου τη γνωρίζει καλά. «Υπάρχουν πολλές τέτοιες γυναίκες εκεί έξω. Τις συναντώ. Ερχονται στο καμαρίνι. Μην φανταστείτε ότι ζουν στα βάθη της Ανατολής. Είναι κορίτσια της διπλανής πόρτας. Μπορεί να είναι πλούσιες, φτωχές, μορφωμένες, αμόρφωτες. Δεν έχει σημασία».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.