Εξι χρόνια πέρασαν ήδη από τότε που η «Ζωή της Αντέλ» του Αμπντελατίφ Κεσίς μετέτρεψε την Aντέλ Εξαρχόπουλος σε σταρ του ευρωπαϊκού σινεμά. Oι λεσβιακές σκηνές που η (τότε) 19χρονη Γαλλίδα είχε μοιραστεί με τη συμπρωταγωνίστριά της γαλλίδα ηθοποιό Λεά Σεντού άναψαν πάθη στο κοινό, συμπεριλαμβανομένου – ίσως – και του Στίβεν Σπίλμπεργκ. Ο αμερικανός σκηνοθέτης ήταν πρόεδρος της κριτικής επιτροπής του διεθνούς κινηματογραφικού φεστιβάλ των Καννών το 2013, τότε που το φιλμ «La vie d’Adèle» έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Κυανή Ακτή. Και εν τέλει ο Σπίλμπεργκ βράβευσε την τρίωρη ταινία του γαλλοτυνήσιου δημιουργού με τον Χρυσό Φοίνικα, κάνοντας την Αντέλ σταρ εν μιά νυκτί.
Η «Ζωή της Αντέλ», πέμπτη κατά σειρά ταινία μεγάλου μήκους του Κεσίς, είναι αμυδρά βασισμένη στο εικονογραφημένο μυθιστόρημα «Le bleu est une couleur chaude» («Το μπλε είναι το πιο θερμό χρώμα») της Ζιλί Μαρό. Ο σκηνοθέτης συναντήθηκε πρώτα με τη Λεά Σεντού, μια ηθοποιό κοινωνικά ευαισθητοποιημένη, η οποία ταίριαξε απολύτως στο όραμα του Κεσίς. Η πορεία της Σεντού είναι εξίσου αξιοθαύμαστη, καθώς το βιογραφικό της περιλαμβάνει συνεργασίες με σκηνοθέτες όπως ο Γιώργος Λάνθιμος («Ο αστακός») και συμμετοχές σε φιλμ του πράκτορα 007 (εμφανίστηκε στο «Spectre» και παίζει και στην πέμπτη ταινία του Ντάνιελ Κρεγκ ως Τζέιμς
Μποντ, η οποία γυρίζεται αυτή την εποχή). Οσο για την Αντέλ Εξαρχόπουλος, ο Κεσίς την επέλεξε με το που την είδε να… τρώει. Το φαγητό παίζει τεράστιο ρόλο στη «Ζωή της Αντέλ», όπως άλλωστε είχε συμβεί και σε μια προηγούμενή του, το «Κους κους με φρέσκο ψάρι» (2007), που τον έκανε για πρώτη φορά γνωστό.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος