To βιβλίο ή ο φάκελος ως αντικείμενο και ως τοπίο, ως ένα παράθυρο σε έναν κόσμο που δεν ξέρουμε ή σε έναν που αναγνωρίζουμε ως οικείο. Τα έργα της Καρολίνας Κρασούλη στην έκθεση με τίτλο «Υπόσχεση» στο Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων στο Πάρκο Ελευθερίας που παρουσιάζει έως τις 23 Ιανουαρίου ο ΟΠΑΝΔΑ (Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων) παραπέμπουν στα εργαλεία ενός γραφιά, στα διάφορα είδη αρχειοθέτησης αλλά και στο αποτέλεσμα αυτής της διεργασίας ταξινόμησης – αυτή την τόσο επίζηλη τάξη για όποιον μπορεί να την καταφέρει. Σε κάθε περίπτωση, η αυστηρή γεωμετρία τους, σε συνδυασμό με τα καταπραϋντικά παστέλ χρώματα της παλέτας της, δημιουργούν αφαιρετικά τοπία. Απαλά, ανεπαίσθητα, γαλήνια, καταφέρνουν ό,τι και η φύση στα καλύτερά της: να κατευνάζουν τις αισθήσεις. «Η «Υπόσχεση» είναι ένα είδος σιωπηλής τέχνης και ως τέτοια προκαλεί την ατένιση: «Μια οραματική θέαση των πραγμάτων», η οποία «συνεπάγεται την ικανότητα εκ μέρους του θεατή να ξεχνάει τον εαυτό του»», όπως εύστοχα διατείνεται η Σούζαν Σόνταγκ στο δοκίμιό της «Αισθητική της σιωπής» (1967) και όπως σημειώνει στο επιμελητικό του κείμενο ο Χριστόφορος Μαρίνος, ιστορικός τέχνης, επιμελητής εκθέσεων και εικαστικών δράσεων του ΟΠΑΝΔΑ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω