To βιβλίο ή ο φάκελος ως αντικείμενο και ως τοπίο, ως ένα παράθυρο σε έναν κόσμο που δεν ξέρουμε ή σε έναν που αναγνωρίζουμε ως οικείο. Τα έργα της Καρολίνας Κρασούλη στην έκθεση με τίτλο «Υπόσχεση» στο Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων στο Πάρκο Ελευθερίας που παρουσιάζει έως τις 23 Ιανουαρίου ο ΟΠΑΝΔΑ (Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων) παραπέμπουν στα εργαλεία ενός γραφιά, στα διάφορα είδη αρχειοθέτησης αλλά και στο αποτέλεσμα αυτής της διεργασίας ταξινόμησης – αυτή την τόσο επίζηλη τάξη για όποιον μπορεί να την καταφέρει. Σε κάθε περίπτωση, η αυστηρή γεωμετρία τους, σε συνδυασμό με τα καταπραϋντικά παστέλ χρώματα της παλέτας της, δημιουργούν αφαιρετικά τοπία. Απαλά, ανεπαίσθητα, γαλήνια, καταφέρνουν ό,τι και η φύση στα καλύτερά της: να κατευνάζουν τις αισθήσεις. «Η «Υπόσχεση» είναι ένα είδος σιωπηλής τέχνης και ως τέτοια προκαλεί την ατένιση: «Μια οραματική θέαση των πραγμάτων», η οποία «συνεπάγεται την ικανότητα εκ μέρους του θεατή να ξεχνάει τον εαυτό του»», όπως εύστοχα διατείνεται η Σούζαν Σόνταγκ στο δοκίμιό της «Αισθητική της σιωπής» (1967) και όπως σημειώνει στο επιμελητικό του κείμενο ο Χριστόφορος Μαρίνος, ιστορικός τέχνης, επιμελητής εκθέσεων και εικαστικών δράσεων του ΟΠΑΝΔΑ.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.