Εν αναμονή της παρουσίασης του αμιγώς ηλεκτροκίνητου XC40 την ερχόμενη Τετάρτη 16 Οκτωβρίου και επιχειρώντας να πάρουμε αποστάσεις από την ηλεκτρική φρενίτιδα των τελευταίων μηνών, επιστρέφουμε σε αυτό που η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία θεωρεί σήμερα την καλύτερη επιλογή: τον συνδυασμό ενός ηλεκτροκινητήρα με έναν κινητήρα βενζίνης και μια μικρή, ελαφριά μπαταρία που συνολικά εξασφαλίζουν μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης, μηδενικές εκπομπές ρύπων για μερικές δεκάδες χιλιόμετρα – τα οποία συνήθως υπολείπονται του μέσου όρου που διανύει καθημερινά ένας ευρωπαίος οδηγός – και υψηλή ιπποδύναμη.

Το παράδειγμα του XC40 Twin Engine είναι το χαρακτηριστικότερο αυτής της φιλοσοφίας, παρέχοντας ταυτόχρονα το πλεονέκτημα των συμπαγών διαστάσεων σε εκείνους που χρησιμοποιούν πολύ το αυτοκίνητό τους σε αστικές μετακινήσεις. Οπτικά, η εμφανέστερη αλλαγή στο αμάξωμα της συγκεκριμένης έκδοσης αφορά την προσθήκη της θυρίδας φόρτισης μπροστά από την πόρτα του οδηγού. Από εκεί η τοποθετημένη στο κέντρο του αυτοκινήτου μπαταρία ιόντων λιθίου των 10,7 kWh φορτίζεται σε χρονικό διάστημα από 2,5 έως 6 ώρες, ανάλογα με τη διαθέσιμη παροχή ρεύματος, εξασφαλίζοντας στον ηλεκτροκινητήρα των 60 kW την ενέργεια που απαιτείται ώστε αυτό το XC40 να κινηθεί χωρίς τη συνδρομή του βενζινοκινητήρα για μια απόσταση 42-46 χλμ. κατά το αυστηρότερο πρότυπο μετρήσεων WLTP. Αν αυτή η απόσταση σας φαίνεται μικρή, σκεφθείτε πόσα χιλιόμετρα διανύετε καθημερινά και μετά θυμηθείτε ότι στην περίπτωση αυτού του XC40 o τρικύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας των 1.477 κ.εκ. / 180 ίππων δίνει τη λύση στην ανάγκη για περισσότερα χιλιόμετρα διατηρώντας στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο το κόστος χρήσης.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω