Ο Πάμπλο Πικάσο συνήθιζε να λέει πως οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς είναι πραγματικό και η Lamborghini επεκτείνει τη σκέψη του κάνοντας πράξη το πιο τρελό της όνειρο. Ενα supercar που χωρίς να είναι SUV μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες καταδίωξης πέρα από την άσφαλτο σε τροχιές που θυμίζουν βιντεοπαιχνίδι.
Οι πρώτες εικόνες της Huracán Sterrato δόθηκαν στη δημοσιότητα, για να ιντριγκάρουν φίλους και ανταγωνιστές, σχεδόν δύο εβδομάδες πριν από το επίσημο ντεμπούτο της, την τελευταία ημέρα του Νοεμβρίου, στην Art Basel του Μαϊάμι.
Τόσο μακριά από την έδρα της στη Sant’Agata της Ιταλίας αλλά τόσο κοντά στο κοινό της, η Lamborghini επιλέγει μια έκθεση έργων τέχνης για να τονίσει την υπέρβαση που της ανοίγει νέους δρόμους βασισμένη σε μια παλαιότερη ιδέα.
Το οπτικό αποτέλεσμα παραπέμπει στο off-road concept car του 2019 το οποίο τότε θεωρήθηκε «πρόωρο» αλλά τώρα έγινε «πρέπει», ιδιαίτερα μετά την πρόσφατη εμφάνιση της Porsche 911 Dakar.
Οσο ασυνήθιστη και αν φαίνεται η ιδέα δημιουργίας ενός κεντρομήχανου υπεραυτοκινήτου με δυνατότητες κίνησης σε εδάφη όπου η έννοια της πρόσφυσης αποκτά διαφορετικό νόημα, δύσκολα μπορεί κανείς να ξεχάσει την αντίστοιχου ύφους Porsche 959 που το 1986 θριάμβευσε στο Ράλι Παρίσι – Ντακάρ αλλά και τη «μεγάλη κυρία» από την Ιταλία που ακούει στο όνομα Lancia Stratos.
Αξιοποιώντας για ακόμη μία φορά τη δεδομένη πλατφόρμα της Huracán, οι Ιταλοί παρουσιάζουν τώρα την πιο hard rock παραλλαγή της, η οποία δείχνει ικανή να επισκιάσει προηγούμενες εμβληματικές εκδόσεις του μοντέλου όπως οι STO, Tecnica και EVO RWD.
Οι μαύρες προεκτάσεις στους θόλους των τροχών, οι νέοι προφυλακτήρες, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το διαφοροποιημένο κάλυμμα του κινητήρα με την πρωτότυπη εισαγωγή αέρα, τα στενά LED φώτα και οι ειδικά σχεδιασμένοι τροχοί με ελαστικά που αυτονόητα έχουν υψηλότερο προφίλ από αυτά της «απλής» Huracán αποτελούν λεπτομέρειες μιας υλοποίησης στην οποία κυριαρχεί ένας κινητήρας-διαμάντι στην τελευταία του παράσταση, καθώς στην επόμενη γενιά της Huracán θα τοποθετηθεί υβριδικό σύνολο.
Η Sterrato θα εξοπλίζεται με το ίδιο ατμοσφαιρικό V10 μοτέρ των 5,2 λίτρων που κινεί και τις υπόλοιπες Huracán, ωστόσο τα τελικά μεγέθη απόδοσης και ροπής στη συγκεκριμένη υλοποίηση θα ανακοινωθούν λίγο πριν από την πρεμιέρα του μοντέλου, στο οποίο η ισχύς θα μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Ταυτόχρονα, ένα νέο πρόγραμμα οδήγησης εκτός δρόμου προστίθεται στο σύστημα ελέγχου των δυναμικών χαρακτηριστικών της Sterrato παραμετροποιώντας τον τρόπο λειτουργίας του πλαισίου, του συστήματος διεύθυνσης, της ανάρτησης και, το κυριότερο, της κατανομής της ροπής σε κάθε τροχό. Ολες οι τεχνικές λεπτομέρειες και η τιμή εκκίνησης του μοντέλου θα ανακοινωθούν στο Μαϊάμι.