Μια φήμη διαπέρασε γραφεία, desktops και χρηματιστηριακές εταιρείες το καλοκαίρι του 2022, κάνοντας οικονομικούς παράγοντες και τους απανταχού λάτρεις της τεχνολογίας να ονειρεύονται. Στις αρχές του 2023, λέει ο θρύλος, έπειτα από πολυετείς καθυστερήσεις και αντίστοιχη σιγή ασυρμάτου, η Apple θα έχει διαθέσιμα τα περίφημα γυαλιά «επαυξημένης πραγματικότητας», τα οποία προετοιμάζονται πυρετωδώς από το 2012. Η μη διασταυρωμένη πληροφορία ήταν αρκετή για να εκτινάξει τις εκτιμήσεις για τη μελλοντική τιμή της μετοχής της εταιρείας από τα σημερινά 139 δολάρια ως και τα 191 – κάτι που αν συνέβαινε θα ανέβαζε και πάλι την αξία της επιχείρησης κοντά στο ύψος-ρεκόρ των 3 τρισ. δολαρίων όπου βρισκόταν στις αρχές του έτους. Περίπου 11 χρόνια μετά τον θάνατο του ιδρυτή της, Στιβ Τζομπς, υπό το στιβαρό χέρι του διαδόχου του, Τιμ Κουκ, η Apple είναι κάτι παραπάνω από μια εταιρεία: στον πίνακα του παγκόσμιου ΑΕΠ θα υπερτερούσε ολόκληρων χωρών όπως η Βραζιλία, η Ιταλία και ο Καναδάς. Κατά τον Τριπ Μικλ όμως, πρώην ρεπόρτερ της «Wall Street Journal», νυν των «New York Times» και συγγραφέα πρόσφατα του βιβλίου με τίτλο «After Steve. How Apple Became a Trillion-Dollar Company and Lost Its Soul» (εκδ. William Morrow), όλη αυτή η θριαμβευτική πορεία είναι μαγική εικόνα: σαν τα αναμενόμενα γυαλιά, δεν αντανακλά πια τον αληθινό κόσμο αλλά μια εικονική πραγματικότητα χρήματος και δεδομένων.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.