Τα τελευταία χρόνια είναι κοινώς αποδεκτό στον χώρο της μουσικής ότι το «παιχνίδι» παίζεται στα streams. Στις «ροές» δηλαδή που έχουν τα τραγούδια των καλλιτεχνών στο Διαδίκτυο. Ακόμη και η «ιερά βίβλος των charts», το «Billboard», δεν έμεινε αδιάφορο στη νέα, κυρίαρχη τάση της ακρόασης των τραγουδιών μέσω Internet. Ετσι, έχει εισαγάγει την κατηγορία των κομματιών με τα περισσότερα streams, ενώ το ίδιο ισχύει και στις επίσημες λίστες επιτυχιών του Ηνωμένου Βασιλείου. Τα δικά τους charts παρουσιάζουν πλέον και οι μουσικές πλατφόρμες, όπως για παράδειγμα το Spotify, με το οποίο έχουμε τη δυνατότητα να ακούμε ό,τι είδος μουσικής επιθυμούμε και όποιον καλλιτέχνη θέλουμε, όσο θέλουμε, όποτε θέλουμε, αντί συνδρομής.
Στους καιρούς που η μουσική με την τεχνολογία βαδίζουν χέρι-χέρι και πλέον η πρώτη εξαρτάται άμεσα από τη δεύτερη (η πανδημία του κορωνοϊού και κυρίως η καραντίνα άλλαξαν και θα αλλάξουν πολλές παγιωμένες θέσεις), το BHMAgazino επικοινώνησε με τον Αντρέα Ρικομπένε, υπεύθυνο επικοινωνίας του Spotify για τη Nότια και την Ανατολική Ευρώπη, και τον ρώτησε πώς εξελίχθηκε το έτος που μας πέρασε. Οπως τόνισε ο ίδιος, «το 2020 υπήρξε μια χρονιά την οποία δεν θα πάψουμε να θυμόμαστε. Ημασταν φυσικά απομονωμένοι για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά κατά κάποιον τρόπο βρήκαμε τα κανάλια εκείνα που μας βοήθησαν να συναντηθούμε ως μια κανονική παγκόσμια κοινότητα. Προτού κλείσουμε επισήμως τα βιβλία για το 2020, έχουμε τα πρώτα στοιχεία που μας δείχνουν ότι το Spotify συνεχίζει να παρουσιάζει τους κορυφαίους καλλιτέχνες, άλμπουμ, τραγούδια, λίστες αναπαραγωγής και podcasts και αποδεικνύουν ότι περισσότεροι από 320 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλον τον κόσμο άκουσαν ή ανακάλυψαν μουσική. Είτε για να ενημερωθεί είτε για να ακούσει απλά και μόνο μουσική προκειμένου να διασκεδάσει και να τραγουδήσει, το κοινό συνέχισε να είναι ενεργό και οι δημιουργοί εξακολούθησαν να παράγουν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος