Η μαγεία των ελληνικών νησιών

Τα εκθαμβωτικά όμορφα νησιά του Αιγαίου πρωταγωνιστούν στην πολυτελή έκδοση του διεθνούς οίκου Assouline που υπογράφει ο επιχειρηματίας Χρύσανθος Πανάς και λειτουργούν ως οι καλύτεροι πρεσβευτές για τον πολιτισμό και τον τουρισμό μας.

Τον προσεχή Μάιο αναμένεται να κυκλοφορήσει διεθνώς το πολυτελές πολυσέλιδο λεύκωμα με τίτλο «Greek Islands» που φέρει την υπογραφή του περίβλεπτου οίκου Assouline και του επιχειρηματία Χρύσανθου Πανά, ο οποίος εμπλέκεται για δεύτερη φορά σε πρότζεκτ των γνωστών γαλλικών εκδόσεων: «Πάντα θαύμαζα τις συγκεκριμένες εκδόσεις γιατί δεν κυκλοφορούν lifestyle books αλλά βιβλία πολιτισμού, με αυστηρά, σοβαρά αισθητικά κριτήρια και βλέμμα ζωντανό, αυθεντικό και καθόλου «δήθεν». Επιμένω στη σημασία της έλλειψης επιτήδευσης διότι βλέπουμε ανθρώπους γύρω μας που έχουν γίνει όψιμοι λάτρεις του άυλου πολιτισμού ενώ μέχρι πριν από κάποια χρόνια δεν είχαν καν ακουστά τη φράση». Τον ρωτώ αν θεωρεί εαυτόν influencer. Απαντά καταφατικά, «παρόλο που αυτός ο όρος έχει λίγο απαξιωθεί. Δεν είναι πραγματικοί influencers αυτοί που ονομάζονται έτσι σήμερα επειδή συγκεντρώνουν followers και likes. Επιδραστικός είσαι όταν αλλάζεις τη ρότα κάποιων πραγμάτων. Εμείς, ας πούμε, ήμασταν οι πρώτοι που έφεραν το σούσι στο μεγάλο κοινό το 1997 στο Κολωνάκι, στο Central – μέχρι τότε υπήρχε μόνο το Kiku, ένα μικρό εστιατόριο. Τέτοιες κινήσεις ασκούν πραγματική επιρροή. Το ίδιο συνέβη και με τη δημιουργία του Athénée, η οποία συνετέλεσε στην αναγέννηση του ιστορικού κέντρου της Αθήνας».

Αεικίνητος και άοκνος επιχειρηματίας, o Χρύσανθος Πανάς έχει όντως γράψει (σε συνεργασία με τον αδελφό του Σπύρο) κάποιες από τις πιο λαμπρές σελίδες της νυχτερινής (και όχι μόνο) ζωής της ελληνικής πρωτεύουσας τα τελευταία χρόνια με τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που προσφέρει. Ως γνήσιος οραματιστής δημιουργεί συνεχώς νέες τάσεις – δεν είναι τυχαίο ότι κατάφερε να εδραιώσει και να διαδώσει τον όρο «Αθηναϊκή Ριβιέρα» για την ακτογραμμή που ξεκινά από τον Πειραιά και φθάνει μέχρι το Σούνιο. Μότο του; «Ο,τι έχει να κάνει με την εστίαση, τη διασκέδαση και την ψυχαγωγία έχει να κάνει και με τον πολιτισμό».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.