Η εμφάνιση των εκδόσεων υψηλών επιδόσεων των X3 και X4 με την υπογραφή της BMW M GmbH – των θαυματοποιών μηχανικών του Μονάχου – ήταν θέμα χρόνου. Επρεπε απλώς να συμβεί με τον κατάλληλο τρόπο ώστε τα φώτα της δημοσιότητας να πέσουν επάνω τους, αφήνοντας τις Mercedes-AMG GLC 63/63S και Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio στο παρασκήνιο.
Για να συμβεί αυτό, οι Γερμανοί επέλεξαν να τοποθετήσουν στo mainstream SUV X3 και στο coupé X4 τον ισχυρότερο εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης που έχει εμφανιστεί ποτέ σε μοντέλο BMW M. Αξιοποιώντας την τεχνολογία M Twin Power Turbo, το μηχανικό σύνολο των 3.000 κ.εκ. προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος και για τα δύο μοντέλα, προκαλώντας έναν ενδιαφέροντα – αν και για κάποιους ανώφελο – εσωτερικό ανταγωνισμό. Ετσι στη βασική – αν μπορεί ποτέ κανείς να χαρακτηρίσει έτσι οποιαδήποτε έκδοση με το γράμμα M – το μοτέρ αποδίδει 480 ίππους και 600 Nm ροπής, ενώ στην έκδοση bi-turbo που έχει εξελιχθεί ειδικά για τις X3 M Competition και X4 M Competition αποδίδει 30 ίππους περισσότερους, φτάνοντας πλέον στους 510.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.