Για τους περισσότερους κοινούς θνητούς θα αποτελούσε μάλλον ύψιστη τιμή το να επιλέξει το Ιδρυμα Σμιθσόνιαν της Ουάσιγκτον μια φωτογραφία τους για τη μόνιμη συλλογή της Εθνικής Πινακοθήκης Πορτρέτων των ΗΠΑ. Η Μπιγιονσέ έχει προφανώς συνηθίσει σε τέτοιες διακρίσεις και δεν έχει σχολιάσει ακόμη δημοσίως την είδηση πως μία από τις λήψεις που τραβήχτηκαν από τον 24χρονο ανερχόμενο φωτογράφο Τάιλερ Μίτσελ στο πλαίσιο πρόσφατου shooting για την αμερικανική έκδοση γνωστού περιοδικού μόδας (όπου φοράει δημιουργία του οίκου Valentino και headpiece με την υπογραφή του σχεδιαστή Φίλιπ Τρέισι) περνάει στην αιωνιότητα.
Ισως αυτό να την παρηγορήσει για το ότι, όπως έγινε γνωστό πριν από λίγες ημέρες, στη λίστα του περιοδικού «Forbes» με τις γυναίκες σταρ της ποπ που κέρδισαν τα περισσότερα χρήματα από τον Ιούνιο του 2018 μέχρι τον Ιούνιο του 2019, η αμερικανίδα περφόρμερ, αυτή που μπορεί να υπερηφανεύεται για τόσες πρωτιές, βρίσκεται στη δεύτερη θέση, με έσοδα «μόλις» 81 εκατομμυρίων δολαρίων (αμοιβές από την περιοδεία «On The Run II» που έκανε παρέα με τον σύζυγό της Jay-Z, από τη ζωντανή ηχογράφηση του φοβερού σόου «Homecoming» που είχε δώσει πέρυσι στο φεστιβάλ Coachella και από τη συμφωνία για να προβληθεί το ομώνυμο ντοκιμαντέρ στο Netflix). Στην κορυφή, με το αστρονομικό ποσό των 185 εκατομμυρίων δολαρίων, βρίσκεται η Τέιλορ Σουίφτ, η οποία μάλιστα κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες το έβδομο άλμπουμ της. Αν ωστόσο η νεαρή ξανθιά από το Νάσβιλ του Τενεσί παραμένει κυρίως η μεγάλη αδυναμία των συμπατριωτών της, η Μπιγιονσέ έχει στρογγυλοκαθίσει τα τελευταία χρόνια στον θρόνο της αυτοκράτειρας της παγκόσμιας μουσικής βιομηχανίας – χωρίς πραγματικά ισχυρό ανταγωνισμό.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος