Το πιο μαγικό στοιχείο της ηλεκτροκίνησης είναι η ελευθερία που παρέχει στους σχεδιαστές οχημάτων να κάνουν την πιο τρελή ιδέα τους πραγματικότητα. Οι μόνιμες διαφωνίες μεταξύ designers και μηχανικών εκλείπουν, καθώς δεν χρειάζεται οι πρώτοι να περιορίζονται από τους δεύτερους και τους όγκους των θερμικών κινητήρων και των ενίοτε σύνθετων συστημάτων μετάδοσης. Ενας ή δύο ηλεκτροκινητήρες εμπρός ή/και πίσω (ακόμη και ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε τροχό), μπαταρίες στο δάπεδο, drive by wire και η πλατφόρμα – φαντασθείτε την σαν τα skateboards των παιδικών ονείρων – είναι έτοιμη να δεχθεί αμαξώματα σαν αυτό του Prophecy. Το προφητικό όνομα που χρησιμοποιεί η Hyundai οφείλεται στη φιλοδοξία της να πρωταγωνιστήσει και αισθητικά τα επόμενα χρόνια στα ηλεκτρικά οχήματα.
«Το Prophecy δεν είναι ένα πυροτέχνημα αλλά ένα αυτοκίνητο που θα έχει διαρκή επιρροή στα μελλοντικά μας σχέδια. Μια «Dr. Jekyll & Mr. Hyde» περίπτωση που έχει στόχο να αναδείξει την αντίθεση ανάμεσα στη φύση και στην τεχνολογία, στο συναίσθημα και στην πρακτικότητα, στον αναλογικό και στον ψηφιακό κόσμο» υπογραμμίζει ο Λουκ Ντονκερβόλκε, επικεφαλής σχεδιασμού και αντιπρόεδρος της Hyundai.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος