Είχε πάντα μια ξεχωριστή σχέση με το ελληνικό κοινό η Πενέλοπε Κρουζ. Σαφώς και έπαιξε ρόλο το γεγονός ότι νωρίς στην καριέρα της υποδύθηκε μια συμπατριώτισσά μας στο «Μαντολίνο του λοχαγού Κορέλι» (2001), αφήνοντας μάλιστα τις καλύτερες εντυπώσεις με την απλότητα και τη φιλική συμπεριφορά της στους κατοίκους της Κεφαλλονιάς όπου είχαν πραγματοποιηθεί τα γυρίσματα της ταινίας. Μελαχρινή, χαριτωμένα όμορφη, χωρίς όμως να γίνεται απειλητικά σέξι, με μεσογειακά χαρακτηριστικά, άφηνε το περιθώριο στις γυναίκες να ταυτιστούν μαζί της και στους άνδρες να την ποθούν λελογισμένα. Το ότι παντρεύτηκε στην πορεία και μια άλλη αδυναμία των εγχώριων σινεφίλ, τον συμπατριώτη της Χαβιέ Μπαρδέμ (ο οποίος μάλιστα μάς απευθύνθηκε και στη γλώσσα μας διαφημίζοντας τις παστίλιες για τον πόνο του άλλου) ήταν απλώς το κερασάκι στην τούρτα.
Η 47χρονη σταρ του σινεμά συμμετέχει αυτή την περίοδο στα γυρίσματα της νέας ταινίας του μέντορά της, Πέδρο Αλμοδόβαρ. Το φιλμ θα λέγεται «Madres Paralelas» («Παράλληλες Μητέρες»), παίζει σε αυτό και η Ρόσι ντε Πάλμα και ο πολυβραβευμένος σκηνοθέτης δήλωσε πρόσφατα στους «New York Times» πως η παρουσία τους του «δίνει μια τεράστια αίσθηση ασφάλειας. Η Ρόσι είναι αυτή που με κρατά ενήμερο για τις εντυπώσεις που αφήνουν τα έργα μου στους νέους καλλιτέχνες και η Πενέλοπε πάντα με προσέχει με την αυταπάρνηση που διακρίνει μια κόρη όταν πρόκειται για τον λατρεμένο της πατέρα». Υπενθυμίζουμε πως ο Πέδρο και η Πενέλοπε έχουν συνεργαστεί αρκετές φορές, στην «Καυτή σάρκα» (1997), στο «Oλα για τη μητέρα μου» (1999), στο «Πόνος και Δόξα» (2019), στο «Δεν κρατιέμαι» (2013), στις «Ραγισμένες αγκαλιές» (2009), όμως την καλύτερή της ερμηνεία σε ταινία του την έχει κάνει στο παραγνωρισμένο «Volver» («Γύρνα πίσω», 2006), για την οποία προτάθηκε και για Οσκαρ Α΄ Γυναικείου Ρόλου – στη σκηνή που άδει βουρκωμένη το ομώνυμο τραγούδι δεν μπορείς να πάρεις τα μάτια σου από πάνω της.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.