GMA T.33 Coupe, Πράξη δεύτερη

Μετά το halo supercar T.50, η Gordon Murray Automotive επιλέγει το downsizing για να διαιωνίσει τον μύθο του δημιουργού της.

Οταν τον Αύγουστο του 2020 ο Βρετανός Γκόρντον Μάρεϊ, διάσημος σχεδιαστής μονοθεσίων της Formula 1, αρχικά για την Brabham από τη δεκαετία του ’70 και μετέπειτα για τη McLaren, παρουσίασε την τριθέσια T.50 με έναν V12 κινητήρα και τα σήματα της Gordon Murray Automotive, πολλοί θεώρησαν ότι «αντιγράφει» την επίσης τριθέσια McLaren F1 που ο ίδιος είχε σχεδιάσει το 1988 και η βρετανική φίρμα έβαλε στην παραγωγή το 1992. Η σκέψη έμοιαζε λογική, με τη διαφορά ότι απελευθερωμένος πλέον από εταιρικές στρατηγικές που καθόριζαν άλλοι μπορεί σήμερα, σε ηλικία 75 ετών, να υλοποιεί το όραμά του δημιουργώντας συλλεκτικά μοντέλα για διαφορετικούς οδηγούς.

Το πιο πρόσφατο από αυτά φέρει τα διακριτικά Τ.33 και όπως ο ίδιος δηλώνει, «αν και διθέσιο, σχεδιάστηκε ώστε να είναι πρακτικότερο από την T.50 που θα είναι για πάντα η ναυαρχίδα μας. Η έρευνα μας έδειξε ότι περίπου το 85% των υποψήφιων αγοραστών της T.33 θα τη χρησιμοποιεί καθημερινά, άρα οφείλαμε να τους δώσουμε ένα αυτοκίνητο με αξιοπρεπή χώρο αποσκευών και σημαντική αυτονομία κίνησης» δηλώνει ο Μάρεϊ λίγο πριν από το sold out και των 100 αριθμημένων «αντιτύπων» της T.33, η οποία προ φόρων κοστίζει 1,37 εκατ. στερλίνες.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.