Αυτό το καλοκαίρι τού ανήκει αποδεδειγμένα. Ο λόγος για τον Γκλεν Πάουελ, τον νέο μεγάλο κινηματογραφικό αστέρα του Χόλιγουντ, ο οποίος διαθέτει εσχάτως το κοκαλάκι της νυχτερίδας – όσον αφορά την καριέρα του, τουλάχιστον. Το τελευταίο διάστημα είδαμε τον 35χρονο ηθοποιό σε δύο μεγάλες επιτυχίες. Από τη μία το κοινό καθηλώθηκε από τη ρομαντική περιπέτεια «Hit Man» (2023) του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ, όπου πέραν της σαρωτικής χημείας που είχε με την πανέμορφη συμπρωταγωνίστριά του Αντρια Αρχόνα απέδειξε ότι διαθέτει και ερμηνευτική γκάμα, καθώς ο ρόλος του είχε μεγάλες απαιτήσεις και πολλές πλευρές. Υπάρχει όμως και το «Twisters» (2024) του Λι Αϊζακ Τσανγκ, μια υπερπαραγωγή με πολλά ειδικά εφέ, μια καθαρόαιμη ταινία δράσης στην οποία πάλι κατάφερε να ταιριάζει περίφημα με την παρτενέρ του, την υπέροχη Ντέιζι Εντγκαρ-Τζόουνς (βλ. «Normal People»), δίνοντας παράλληλα στον χαρακτήρα του υπόσταση.
Χάρη στην ολοένα αυξανόμενη δημοτικότητά του, μάλιστα, η εφημερίδα «The Guardian» δημοσίευσε άρθρο πριν από λίγες ημέρες στο οποίο ανακοίνωνε ότι τελειώνει η παντοδυναμία στη μεγάλη οθόνη λεπτεπίλεπτων ανδρών με διάφανη επιδερμίδα σαν τον Τιμοτέ Σαλαμέ και πως ήρθε η ώρα να κάνουν την επιστροφή τους στο star system οι «παίδαροι» («hunks» και «beefcakes» αγγλιστί), οι καλογυμνασμένοι, μυώδεις τύποι που μοιάζουν να σφύζουν από υγεία και ενέργεια και δεν χάνουν ευκαιρία να επιδείξουν το ολόλευκο χαμόγελό τους.
Ο χαρισματικός Πάουελ, ωστόσο, δεν αποτελεί άλλη μια περίπτωση σαν τον Κρις Χέμσγουορθ, που είναι εξαιρετικός στο να υποδύεται τον Θορ, όμως μάλλον δεν έχει τις ικανότητες να κάνει και πολλά άλλα πράγματα, ούτε θυμίζει τον Κρις Πρατ, έναν χαριτωμένο, αστείο και κάπως σέξι αλλά πολύ μονοδιάστατο ξανθό Αμερικανό. Και αυτό συμβαίνει διότι διακρίνεται από τη στόφα που είχαν οι σταρ περασμένων δεκαετιών.
Ο γεννημένος το 1988 στο Οστιν του Τέξας ηθοποιός μεγάλωσε σε οικογένεια με πατέρα προπονητή και μητέρα νοικοκυρά και έχει δύο αδελφές. Ηταν από μικρός καλός στα σπορ, όμως το όνειρό του ανέκαθεν ήταν να κάνει καριέρα στη σόουμπιζ. Ως ηθοποιός άρχισε να εργάζεται επαγγελματικά από την εφηβεία και η πρώτη του κινηματογραφική εμφάνιση πραγματοποιήθηκε στην ταινία «Τρισδιάστατοι κατάσκοποι» (2003) του Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ με τον Αντόνιο Μπαντέρας και τον Σιλβέστερ Σταλόνε.
Στη συνέχεια συμμετείχε στο «The Great Debaters» (2007) με σκηνοθέτη και πρωταγωνιστή τον Ντενζέλ Ουάσιγκτον, ο οποίος του σύστησε έναν ατζέντη και τον παρότρυνε να μετακομίσει μόνιμα στο Λος Αντζελες. Τα πρώτα του χρόνια στη Μέκκα του σινεμά δεν πέρασαν ανέφελα, καθώς η άγουρη ακόμη εμφάνισή του δεν είχε πέραση και έβρισκε μονάχα μικρούς ρόλους που του επέτρεπαν στην ουσία απλώς να βιοπορίζεται από τη δουλειά του. Το 2015 ωστόσο βρέθηκε να υποδύεται έναν από τους κεντρικούς χαρακτήρες στην τηλεοπτική σειρά «Scream Queens», ενώ μία χρονιά αργότερα έκανε την πρώτη του συνεργασία με τον Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ στο «Oλοι θέλουν από λίγο!» και έπαιξε στις «Αφανείς ηρωίδες» τον θρυλικό αστροναύτη Τζον Γκλεν.
Η «απογείωση»
Το 2018 ο Πάουελ πρωταγωνίστησε στο πλευρό της Ζόι Ντόιτς στη ρομαντική κομεντί «Ραντεβού με τα αφεντικά», μια παραγωγή του Netflix που αποδείχτηκε αναπάντεχα δημοφιλής. Αργότερα εκείνο το έτος εντάχθηκε στο καστ του «Top Gun: Maverick». Αρχικά είχε περάσει από οντισιόν για τον ρόλο του Μπράντλεϊ «Rooster» Μπράντσο, τον οποίο υποδύθηκε τελικά ο Μάιλς Τέλερ. Η συνάντηση μαζί του εντυπωσίασε ωστόσο τους παραγωγούς, οι οποίοι του πρότειναν τον ρόλο του Τζέικ «Hangman» Σέρεσιν. Εκείνος ήταν απρόθυμος να δεχτεί επειδή θεωρούσε τον χαρακτήρα καρικατούρα. Ενα τηλεφώνημα από τον Τομ Κρουζ, τον μεγάλο πρωταγωνιστή της ταινίας, έπεισε τον Πάουελ να αποδεχτεί τον ρόλο, αφού ο αειθαλής σταρ τον διαβεβαίωσε ότι θα είχε τη δυνατότητα να αναπτύξει περισσότερο τον ήρωά του.
Η ταινία καθυστέρησε πολλές φορές λόγω της πανδημίας, όμως μετά την κυκλοφορία της τον Μάιο του 2022 και την πραγματικά τεράστια εισπρακτική επιτυχία της ο Πάουελ έγινε ένα αναγνωρίσιμο όνομα. Αξίζει βεβαίως να σημειωθεί πως χάρη σε αυτή την παραγωγή διαθέτει δίπλωμα πιλότου. Τη φοίτηση στη σχετική σχολή τού την έκανε δώρο ο ίδιος ο Τομ Κρουζ, ο οποίος ήθελε οι συμπρωταγωνιστές του να ξέρουν πώς να χειριστούν ένα αεροσκάφος.
Στη συνέχεια ο Πάουελ έπαιξε τον αξιωματικό του ναυτικού Τομ Χάντνερ στη βιογραφική πολεμική ταινία «Devotion: Οι ήρωες των αιθέρων», η οποία έλαβε θετικές κριτικές όταν κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2022, αλλά απέτυχε παταγωδώς στο box office. Δεν θα χρειαζόταν βέβαια να περιμένει πολύ για να γίνει διάσημος, διότι συμπρωταγωνιστώντας με τη νέα μεγάλη σεξοβόμβα του Χόλιγουντ, τη Σίντνεϊ Σουίνι, στη ρομαντική κομεντί «Λατρεύω να σε μισώ» (2023) πέτυχε τζάκποτ.
Η ταινία «έσκισε» στα ταμεία και συζητήθηκε και πολύ λόγω των εικασιών για ένα πιθανό ειδύλλιο εκτός της οθόνης μεταξύ των δύο ηθοποιών, οι οποίοι παραδέχτηκαν αργότερα ότι οι υπόνοιες περί αληθινής σχέσης ήταν μέρος μιας στρατηγικής μάρκετινγκ. Οπως δήλωσε ο Πάουελ σε συνέντευξή του στους «New York Times» πριν από λίγες εβδομάδες: «Ο κόσμος θέλει καμιά φορά να βλέπει και στη ζωή ό,τι παρακολουθεί στην οθόνη και ενίοτε πρέπει απλώς να του το επιτρέπεις».
Οι επόμενες «πτήσεις»
Στο επόμενο διάστημα, πάντως, θα τον δούμε να πρωταγωνιστεί στη μαύρη κωμωδία με στοιχεία θρίλερ και τίτλο «Huntington», στην κινηματογραφική μεταφορά του βιβλίου του Στίβεν Κινγκ «The Running Man», στην τηλεοπτική παραγωγή «Chad Powers», ενώ πολύ πρόσφατα ανακοινώθηκε πως θα παίξει με τη ραγδαία ανερχόμενη νεαρή σταρ Τζένα Ορτέγκα (βλ. «Wednesday») στο καινούργιο φιλμ του Τζ. Τζ. Εϊμπραμς, για το οποίο τίποτε άλλο δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό (ο γνωστός δημιουργός τηρεί πάντα σιγή ιχθύος για κάθε προσωπικό εγχείρημά του), αλλά και στο επόμενο «Top Gun».
Οσον αφορά την προσωπική του ζωή, το 2019 άρχισε να βγαίνει με την πολύ ωραία Τζίτζι Πάρις, μοντέλο και yoga instructor, όμως χώρισαν τον περασμένο Απρίλιο. Ο Γκλεν Πάουελ απολαμβάνει, υποθέτουμε, προς το παρόν την εργένικη ζωή αλλά και τους καρπούς των προσπαθειών του.