«Από τις απαρχές του ανθρώπινου πολιτισµού µέχρι και σήµερα το ένδυµα λειτουργεί ως ενας πολυσήµαντος επικοινωνιακός κώδικας για το πρόσωπο που το φορά. Το ρούχο ναι μεν καλύπτει το σώµα, αποτελεί όμως και στοιχείο εξωτερικού καλλωπισµού και µαρτυρεί στοιχεία για την ταυτότητά µας. Το ντύσιμό μας υποδηλώνει στοιχεία τόσο για τη σχέση με το σώμα μας όσο και για αυτή με την κοινωνία, άρα συνιστά βασικό στοιχείο του πολιτισμού μας». Τα λόγια της Κωνσταντίνας Καμπισοπούλου περιγράφουν ακριβώς τη φιλοσοφία πίσω από τη δημιουργία του brand της The Artians, το οποίο έχει καταφέρει, μέσα σε μόλις τέσσερα χρόνια, να εντυπωσιάσει με ρούχα 100% χειροποίητα σε όλες τους τις διαδικασίες, διαχρονικά, φτιαγμένα με ποιοτικά υφάσματα και με αισθητική που συνδέεται πάντα με την ελληνική τέχνη και τον πολιτισμό.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.