Αυτή την περίοδο ο Δημήτρης Σκύλλας γράφει μια συλλογή με έργα για πιάνο, συνθέσεις τις οποίες θα παίζει ο ίδιος. «Τα τελευταία χρόνια υπήρξα τυχερός» λέει ο 35χρονος συνθέτης και πιανίστας, «καθώς έκανα όλες αυτές τις μεγάλες δουλειές, το «Kyrie Eleison» έπειτα από ανάθεση της BBC Symphony Orchestra, την «Ηλέκτρα» για την Επίδαυρο και τους «Ελεύθερους πολιορκημένους» με το Εθνικό Θέατρο, τον «Χορό του Ζαλόγγου» με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών κ.λπ. σε μεγάλες σκηνές. Μου έλειψε όμως πάρα πολύ η μικρή, πιο προσωπική κλίμακα. Οπότε τα επόμενα χρόνια θα ήθελα όσο γίνεται να είμαι εγώ και το πιάνο μου. Oπως γινόταν τις παλιές εποχές που οι συνθέτες έπαιζαν οι ίδιοι τα έργα τους. Θέλω να επιστρέψω στη μικρή κλίμακα γιατί πολλές φορές εκφράζει κάτι πολύ μεγαλύτερο από τη μεγάλη κλίμακα». Παράλληλα, αυτές τις ηµέρες κυκλοφορεί και το soundtrack με τη μουσική που έγραψε για το αυτοβιογραφικό ντοκιμαντέρ «Afterpop» (σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Ζιβόπουλου), το οποίο προβλήθηκε σε παγκόσμια πρεμιέρα στο 24ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης τον περασμένο Μάρτιο. «Αυτό περιλαμβάνει πολύ διαφορετική μουσική από ό,τι έχω κάνει μέχρι σήμερα, πολύ απλή μουσική» λέει ο Δημήτρης Σκύλλας: «Δημιουργήθηκε πέρυσι το καλοκαίρι. Είχα πάει μόνος στη Σίφνο για δέκα ημέρες, για να γράψω, και εκεί γεννήθηκε η ιδέα την οποία στη συνέχεια ανέπτυξα. Πρόκειται για ένα πολύ λιτό και λάγνο soundtrack. Θέλω να δώσω την ευκαιρία στον ακροατή να το έχει στα ακουστικά του το καλοκαίρι και να μπορεί να το ακούει όπου βρίσκεται».
Εσάς το καλοκαίρι πού θα σας βρει; Ερχεστε συχνά στην Ελλάδα; Γιατί τα τελευταία χρόνια, αν δεν απατώµαι, ζείτε µόνιµα στο εξωτερικό.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.