Αν και ξεκίνησε τυχαία, πριν από 25 χρόνια, να ασχολείται με το stand-up, ο Δημήτρης Δημόπουλος δεν το μετάνιωσε ποτέ, αφού έτσι βρήκε την τέλεια διέξοδο για τις καλλιτεχνικές, κοινωνικές, πολιτικές αλλά και γλωσσολογικές του ανησυχίες – είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών -, οι οποίες τον απασχολούν μέχρι και σήμερα. Πώς αποδίδεται ο αγγλικός όρος «performer» – μάλλον επιλέγει το «επιτελεστής» -, από ποιους κανόνες διέπεται ο δημόσιος και ο ιδιωτικός λόγος, ποια η θέση της πολιτικής ορθότητας, της συμπερίληψης και της κουλτούρας της ακύρωσης στην τέχνη του, είναι από τα ζητήματα που τον απασχολούν στη ζωή αλλά και στα έργα του.
Στον μονόλογό του, με τίτλο «Καφρόκρεμα», ο οποίος ακόμη παρουσιάζεται σε κινηματοθέατρα της Αθήνας, έχει συγκεντρώσει μερικές από τις καλύτερες στιγμές της μακράς πορείας του στον χώρο του stand-up. Πριν από αυτόν είχαν προηγηθεί άλλοι δύο, «Αντί Διδακτορικού» και «Υπερπαραγωγή», ενώ έχει γράψει το λιμπρέτο για τις όπερες «Το Λυκόφως των Χρεών», «Air Rossini» και «Yasou Aida!» – για το τελευταίο βραβεύθηκε με τον έπαινο «Κάρολος Κουν» 2012 Δραματουργίας Ελληνικού Εργου από την Ενωση Ελλήνων Θεατρικών και Μουσικών Κριτικών. Ο απόφοιτος της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής Ιασμος και φοιτητής του μεταπτυχιακού του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών από το 2020, μας μιλάει, ανάμεσα σε άλλα, για το stand-up comedy στην Ελλάδα και το πώς έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια, αλλά και για τα χαρακτηριστικά ενός καλού κωμικού.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος