Για όσους δεν έχουν επαφή με τον μικρόκοσμο της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, οι συστάσεις προηγούνται: η Cadillac αποτελεί σταθερά το premium brand του ομίλου General Motors και ως τέτοιο απολαμβάνει τον ρόλο του «καθοδηγητή» για τις υπόλοιπες μάρκες του στα πεδία του design και των «ακραίων» τεχνολογικών εφαρμογών.
Παράλληλα, πρωτότυπα μοντέλα της όπως το InnerSpace που εντάσσεται στο νέο χαρτοφυλάκιο των «Halo Concepts» δίνουν το στίγμα των φιλοδοξιών της σε μια αγορά που μαστίζεται από τη μίμηση.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος