Ο κανόνας είναι γνωστός: οι αυτοκινητοβιομηχανίες κερδίζουν χρήματα από τα νεότερα μοντέλα τους αλλά διαιωνίζουν τον μύθο τους με τα παλαιότερα. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα συνδυάζουν «το τερπνόν μετά του ωφελίμου» πλουτίζοντας από αυτά, καθώς αναβιώνουν εκδόσεις με ιδιαίτερη ιστορική και συναισθηματική αξία οι οποίες προ-πωλούνται προτού καν κατασκευαστούν.
Το νεότερο δείγμα γραφής αυτής της τακτικής προέρχεται από την Bentley, η οποία ανακοίνωσε στα τέλη Ιουνίου, στο πλαίσιο του φημισμένου Φεστιβάλ Ταχύτητας στο Goodwood, ότι προχωρεί στην κατασκευή δώδεκα «αντιτύπων» των αυθεντικών Speed Six που κέρδισαν το Le Mans το 1929 και το 1930.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.