Ας αρχίσουμε από τις άγνωστες – στους περισσότερους – λέξεις του επετειακού μοντέλου της βρετανικής φίρμας η οποία ανέθεσε στον οίκο Mulliner την κατασκευή του. Η Bentley ιδρύθηκε το 1919, αλλά η Mulliner χρονολογείται από το 1500, όταν ασχολήθηκε για πρώτη φορά με την κατασκευή πολυτελών αμαξών. Σχεδόν τέσσερις αιώνες αργότερα και ενώ ο W.O. Bentley είχε κάνει πραγματικότητα το επιχειρηματικό του όνειρο, ο βρετανικός οίκος παρουσίασε το 1923 στο Olympia Show του Λονδίνου τη διθέσια Bentley 3 Litre εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή ειδικών εκδόσεων για την εταιρεία. Ακολούθησαν το 1953 η εμβληματική R Type Continental και το 1957 η Continental Flying Spur by Mulliner. Δύο χρόνια αργότερα, το 1959, η Mulliner γίνεται επισήμως μέλος της Bentley προκειμένου να ικανοποιεί, θεσμικά πλέον, τις επιθυμίες των πιο απαιτητικών πελατών της φίρμας.
Ηταν λοιπόν αυτονόητο ότι η Mulliner θα υπογράψει τη συλλεκτική έκδοση της Continental GT με την οποία εορτάζεται εφέτος ο πρώτος αιώνας ζωής της μάρκας. Η Number 9 Edition θεωρείται το πολυτελέστερο Grand Tourer στον κόσμο, φέροντας ξεχωριστά στοιχεία εξοπλισμού και την ιδιαίτερη σήμανση «9» στη μάσκα του μοντέλου, σε ανάμνηση της Bentley 4 ½ «Blower» – της σημαντικότερης αγωνιστικής Bentley του Μεσοπολέμου – με την οποία ο σερ Χένρι «Τιμ» Μπίρκιν αγωνίστηκε το 1930 στις 24 Ωρες του Le Mans.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος