Υπάρχουν δυο-τρία στοιχεία για τα οποία οι μηχανικοί εταιρειών του βεληνεκούς της Lamborghini λατρεύουν να μιλούν: αεροδυναμική, ισχύς και επιδόσεις είναι οι κυρίαρχες έννοιες σε ένα πολύπλοκο παιχνίδι scrabble που δεν τελειώνει ποτέ. Μένει εκεί, πάνω στο μεγάλο τραπέζι, περιμένοντας την επόμενη λέξη που θα δικαιώσει την προσπάθειά τους για τον απόλυτο στόχο, την «κορυφαία οδηγική εμπειρία». Σε αυτή την κατεύθυνση και υπό την πίεση της Ferrari 488 GTB και της McLaren 720S, οι ιταλοί μηχανικοί στη Sant’Agata Bolognese ανανέωσαν την Huracán προσθέτοντας στο όνομά της το διακριτικό EVO που προδίδει την εξέλιξη.

Αισθητικά, το μοντέλο που βλέπετε στις φωτογραφίες απέχει από εκείνο που διαδέχεται τόσο όσο χρειάζεται για να το στείλει στο μουσείο της «Lambo» και να προκαλέσει έναν μικρό εκνευρισμό στους προηγούμενους ιδιοκτήτες του. Στην ουσία δεν είναι οι νέοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω και ο επιθετικότερος σχεδιασμός των εισαγωγών αέρα που ορίζουν την ανανέωση αλλά τα υπόλοιπα: κληρονομώντας από την κορυφαία έκδοση Performante τον ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα βενζίνης των 5,2 λίτρων με το σύστημα εξαγωγής από τιτάνιο, η «ταπεινή» – και λόγω τιμής πώλησης – EVO διαθέτει πλέον 640 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 600 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., μεγέθη ικανά να της εξασφαλίζουν το «0-100 χλμ./ώρα» σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα, το «0-200 χλμ./ώρα» σε 9,0 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να ξεπεράσει τα 325 χλμ./ώρα. Αν και τα νούμερα υπηρετούν απόλυτα την ευθεία αντιπαράθεση με τον ανταγωνισμό, δεν είναι ικανά να καταδείξουν ότι η ειδοποιός διαφορά βρίσκεται στο πλαίσιο της τετρακίνητης EVO με το δανεικό από την Aventador σύστημα διεύθυνσης, την ενεργή ανάρτηση που «διαβάζει» το οδόστρωμα και το μπλοκέ διαφορικό. Ολα αυτά, σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη κάνουν τη δουλειά κάθε μηχανικού-δοκιμαστή πολύ ενδιαφέρουσα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω