Αν οι αριθμοί λένε την αλήθεια, τότε δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή πιο δημοφιλής άνδρας μουσικός στον πλανήτη από τον Πορτορικανό Bad Bunny, με συνολικά 18,5 δισεκατομμύρια streams στο Spotify μόνο για το 2022, οπότε και κυκλοφόρησε το μπλοκμπάστερ άλμπουμ «Un Verano Sin Ti». Στην κορυφή της λίστας των καλλιτεχνών με τα περισσότερα streams βρίσκεται σταθερά από το 2020. Το 2023 ήταν γενικώς η χρονιά του. Υπήρξε το μεγάλο όνομα του φεστιβάλ Coachella στην Καλιφόρνια, συνεργάστηκε με τους Grupo Frontera για το τεράστιο καλοκαιρινό hit «Un x100to», έκανε guest στους δίσκους του Τράβις Σκοτ και του Drake και πριν από περίπου μία εβδομάδα κυκλοφόρησε τον νέο του δίσκο με τίτλο «Nadie Sabe Lo Que Va a Pasar Mañana» – στο βιντεοκλίπ μάλιστα για το (πολύ ωραίο) single «Monaco» (όπου σαμπλάρει το «Hier Encore» του Σαρλ Αζναβούρ) κάνουν ένα πέρασμα ο οσκαρικός Αλ Πατσίνο και ο σταρ της F1 Σέρχιο Πέρες. Το ενδιαφέρον με την καινούργια του δουλειά έγκειται στο ότι μοιάζει να αφήνει πίσω του (προσωρινά έστω) το ρεγκετόν και να επιστρέφει στο latin trap που τον έκανε αρχικά γνωστό, χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικούς ήχους και πιο ατμοσφαιρικά beats, καθώς και πολλούς και εκλεκτούς συνεργάτες, όπως ο Arcángel, ο Bryant Myers, ο Eladio Carrión, ο Young Miko και ο De La Ghetto.
Οπως ήταν αναμενόμενο, δημιούργησε νέο ρεκόρ για το άλμπουμ με τα περισσότερα streams στην ιστορία του Spotify μέσα σε ένα 24ωρο, όμως είμαστε περίεργοι να δούμε πώς θα τα πάει συνολικά, γιατί η έλλειψη θεματικής και ηχητικής ποικιλομορφίας (καθώς και η τεράστια διάρκειά του, που ξεπερνά τη 1 ώρα και 20 λεπτά) μπορεί να αποξενώσει κάποιους ακροατές. Τον τόνο τον δίνει το πρώτο κομμάτι που ονομάζεται «Nadie Sabe» και στο οποίο ο Bad Bunny αφιερώνει περισσότερα από έξι λεπτά σε εξομολογήσεις σχετικά με το πόσο δύσκολο είναι να είσαι διάσημος και να σου γράφουν τα τρολ άσχημα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τo ερμηνεύει (με την πολύ ωραία και πολύ χαρακτηριστική φωνή του) φυσικά στα ισπανικά: «Να νιώθεις μόνος με εκατό χιλιάδες ανθρώπους μπροστά σου / να μιλούν για σένα όλοι χωρίς να έχουν ιδέα για τίποτα, χωρίς να σε ξέρουν/ Και να σου εύχονται ακόμη και να πεθάνεις». Παρότι το ραπάρισμά του είναι δυνατό και το μουσικό περιβάλλον αναδίδει κάτι απειλητικό και κάτι μελαγχολικό, συνάμα υπάρχει μια δυσκολία να αποδεχτεί κανείς ως απόλυτα ειλικρινές αυτό το ξέσπασμα αυτολύπησης.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.