Η υπόθεση με δύο λόγια έχει ως εξής: Ζευγάρι, λίγο πριν ή λίγο μετά τα τριάντα, εκείνος διασώστης, εκείνη σεφ και ιδιοκτήτρια café-εστιατορίου, πρέπει να πληρώνει το δάνειο για το σπίτι του στο Λονδίνο και αγωνίζεται για να τα καταφέρει. Οταν υπενοικιάζει ένα δωμάτιο σε μία πρώην ολυμπιονίκη συγχρονισμένης κολύμβησης αλλάζει η γεωμετρία της σχέσης τους. Η «Trigonometry» είναι μια σειρά με ένα all-star επιτελείο, καθώς το σενάριο υπογράφουν ο θεατρικός συγγραφέας Ντάνκαν Μακ Μίλαν (έχει συμμετάσχει και στη συγγραφή σεναρίου για την πολυβραβευμένη σειρά «Τhe Crown») και η Εφι Γουντς, ενώ την παραγωγή έχουν αναλάβει οι Τέσα Ρος και Τζουλιέτ Χάουελ της House Productions (πρόσφατη δουλειά τους και το «Brexit» με τον Μπένεντικτ Κάμπερμπατς). Η είδηση είναι βέβαια ότι η σκηνοθεσία των πρώτων πέντε επεισοδίων (συνολικά είναι οκτώ) ανήκει στην Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη. Πράγμα που σημαίνει ότι οι έξυπνοι, γρήγοροι και κωμικοί «στα όρια του screwball» διάλογοι του σεναρίου «με τη βαθιά ριζωμένη ανθρωπιά», όπως το περιγράφει η ίδια στη διάρκεια της επικοινωνίας μας από την Ατλάντα όπου βρίσκεται, αναδεικνύονται με μια χαμηλών τόνων και τρυφερή κινηματογραφική γλώσσα µε έντονη προσωπικότητα.
Είναι βέβαια και οι ηθοποιοί που μεταφέρουν τον επιθυμητό τόνο και που στην περίπτωση του «Trigonometry» είναι του βεληνεκούς των Γκάρι Καρ, Ταλίσα Τεξέιρα και Αριάν Λαμπέντ. «Το Λονδίνο είναι ένα καταπληκτικό μέρος για να κάνεις κάστινγκ γιατί έχει απίθανους ηθοποιούς. Αναζητούσαμε νέους ανθρώπους με ενδιαφέρουσες και δυνατές προσωπικότητες. Η Ταλίσα ήρθε στην πρώτη οντισιόν που κάναμε και εντυπωσιάστηκα μαζί της. Επειτα ήταν ο Γκάρι. Είχαμε κανονίσει να μιλήσουμε στο Skype για 15 λεπτά γιατί εκείνος βρισκόταν στη Νέα Υόρκη και κάποιες φορές οι οντισιόν γίνονται και διαδικτυακά. Τελικά καταλήξαμε να μιλάμε δυόμισι ώρες. Για ταινίες, για μουσική, για τα αγαπημένα μας βιβλία. Συνειδητοποίησα ότι είναι ένας ιδιαίτερα έξυπνος, καλλιεργημένος, όμορφος και πολύ τρυφερός άνθρωπος, ο οποίος ταυτόχρονα έχει ισχυρές απόψεις και προτιμήσεις. Είναι πολύ σημαντικό για εμένα γιατί συνεργάζομαι πολύ στενά με τους ηθοποιούς και κάθε ένας φέρνει δικά του στοιχεία στον χαρακτήρα που υποδύεται. Με την Αριάν είχα ήδη δουλέψει, όπως γνωρίζετε (σ.σ.: στο «Attenberg» του 2010 αλλά και στη μικρού μήκους «The Capsule» του 2012). Ηδη από το αρχικό σενάριο ο χαρακτήρας της δεν ήταν αμιγώς Βρετανή αλλά Βρετανοδανή, οπότε δεν ήταν μεγάλη αλλαγή να γίνει Βρετανογαλλίδα και να κρατήσει την προφορά της. Επειτα η Αριάν είναι αθλητικός τύπος γιατί είναι χορεύτρια, οπότε της ήταν πιο εύκολο να εκπαιδευτεί στη συγχρονισμένη κολύμβηση, και ως method actor που είναι ήξερα ότι θα ξεκινούσε αμέσως την προπόνηση. Σε όλες τις σκηνές στο νερό, εκτός ίσως από δύο λήψεις, παίζει η Αριάν και όχι μια σωσίας».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.