Δεν υπάρχουν πολλοί που θα τους άξιζε ο άτυπος τίτλος του λαϊκού ειδώλου, όμως ο Αντώνης Ρέμος σίγουρα συγκαταλέγεται σε αυτούς. Αυθεντικός και άμεσος, βρίσκεται αυτή την περίοδο σε μεγάλα κέφια διότι επέστρεψε στην αθηναϊκή νύχτα σε έναν καινούργιο, μοντέρνο χώρο διασκέδασης. Μαζί του στο ΝΟΧ, στην Ιερά Οδό, τραγουδούν ο Σπύρος Μεταξάς και οι Τάνια Μπρεάζου, Αντώνης Βλάχος, Λίνα Αλατζίδου και Χριστίνα Ράλλη, ενώ στην παράσταση συμμετέχουν ο DJ Αντώνης Δημητριάδης και ομάδα δέκα χορευτών. Η ορχήστρα αποτελείται από δεκατέσσερις μουσικούς, ενώ στο μπουζούκι δεν είναι, για λόγους υγείας, ο Μανώλης Καραντίνης, που εδώ και χρόνια συνόδευε τον Αντώνη Ρέμο, αλλά ο γιος του, Ανδρέας. Την εντυπωσιακή πρόσοψη έχει σχεδιάσει ο Δημήτρης Ζούπας, το interior design υπογράφει ο αρχιτέκτονας Μηνάς Κοσμίδης, τους φωτισμούς ο Περικλής Μαθιέλλης, ενώ το μενού του NOX έχει αναλάβει ο βραβευμένος σεφ Αρης Βεζενές.
Η συζήτησή μας πραγματοποιήθηκε στο καμαρίνι του, έναν ιδιαίτερο, προσεγμένο χώρο με ατμόσφαιρα σπιτιού και προσωπικές πινελιές όπως μια σκληρόδετη έκδοση με τους στίχους του Λευτέρη Παπαδόπουλου («Τα τραγούδια γράφουν την ιστορία τους») ή ένα λεύκωμα για τους Ρεμπέτες του Πειραιά:
«Η αγαπημένη μου γωνιά είναι το καμαρίνι μου. Λόγω της κατάστασης δεν βλέπω κόσμο εδώ. Ούτως ή άλλως τα τελευταία χρόνια έχω αρχίσει να πιστεύω ότι η σχέση του καλλιτέχνη με τους θεατές πρέπει να αρχίζει και να τελειώνει σε ό,τι συμβαίνει πάνω και κάτω από τη σκηνή. Μου φαίνεται περιττή η διαδικασία υποδοχής κόσμου στο καμαρίνι, δεν μπορώ να αντεπεξέλθω από την ένταση και την κούραση της παράστασης. Δεν έχω φυσικά κανένα πρόβλημα να βγω φωτογραφίες ή να υπογράψω αυτόγραφο σε όποιον με προσεγγίσει επειδή θα με δει στον δρόμο, το κάνω με πολλή αγάπη, αλλά στο μαγαζί προτιμώ να είναι πιο ξεκάθαρα τα πράγματα».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.