Σε αντίθεση με άλλες εργαζόμενες γυναίκες οι οποίες αναφέρονται συχνά στις αυξημένες υποχρεώσεις και στα προβλήματα που δημιουργεί το δίπολο «εργασία – οικογένεια», η διάσημη πολωνή υψίφωνος Αλεξάντρα Κουρζάκ θεωρεί πως η δημιουργία οικογένειας ήταν ό,τι καλύτερο συνέβη… στην καριέρα της! Επειδή της έδωσε την ευτυχία, την ασφάλεια, την αίσθηση σιγουριάς και πληρότητας που ήταν απαραίτητες για να εξελιχθεί ως άνθρωπος και κατά συνέπεια για να ανθήσει επαγγελματικά. Η γνωριμία και ο γάμος της με τον επίσης διάσημο γάλλο τενόρο Ρομπέρτο Αλάνια το 2015 και (κυρίως) η γέννηση της κόρης τους έναν χρόνο νωρίτερα, το 2014, είναι, όπως η ίδια επισημαίνει, οι σημαντικότεροι σταθμοί σε μια ζωή γεμάτη επιτυχίες και μουσική.
Γεννημένη το 1977, κόρη της σημαντικής πολωνής υψιφώνου Γιολάντα Ζμούρκο και του κορνίστα Ρίσαρντ Κουρζάκ, η Αλεξάντρα, αφού πήρε μαθήματα βιολιού (ξεκίνησε στα επτά χρόνια της), μπαλέτου και τραγουδιού, έκανε το ντεμπούτο της στην Οπερα του Βρότσλαβ, το 1999, ως Σουζάνα στους «Γάμους του Φίγκαρο» του Μότσαρτ, με τη μητέρα της στον συμπρωταγωνιστικό ρόλο της Κοντέσσας. Στα χρόνια που ακολούθησαν εμφανίστηκε σε όλες τις μεγάλες σκηνές με απαιτητικούς ρόλους για λυρική κολορατούρα. Συνεχίζει, έχοντας πίσω 22 της χρόνια διεθνούς καριέρας και διευρύνοντας το ρεπερτόριό της με πιο δραματικούς ρόλους. Ενας από αυτούς είναι η «Μαντάμα Μπατερφλάι» του Πουτσίνι, την οποία τραγούδησε πρόσφατα στην Οπερα του Μόντε Κάρλο, για να αποθεωθεί από κοινό και κριτικούς. Η συνέχεια αναμένεται εξίσου ενδιαφέρουσα: Στις αρχές Ιανουαρίου 2022, η Αλεξάντρα Κουρζάκ θα είναι η «Τραβιάτα» στην Κρατική Οπερα του Μονάχου. Τον Μάρτιο θα ερμηνεύσει την «Τόσκα» του Πουτσίνι στη Μετροπόλιταν Οπερα της Νέας Υόρκης, ενώ στο ίδιο θέατρο θα επιστρέψει τον Μάιο για να τραγουδήσει τη Μουζέτα από την «Μποέμ» του ίδιου συνθέτη. Θα ακολουθήσουν παραστάσεις με τη Ροζίνα από τον «Κουρέα της Σεβίλλης» στο Teatro di San Carlo στη Νάπολι. Και Τόσκα και Ροζίνα μέσα σε τρεις μήνες; Είναι, πράγματι, εντυπωσιακή η ευκολία με την οποία η Κουρζάκ «ακροβατεί» ανάμεσα στον δραματικό Πουτσίνι και στον ανάλαφρο Ροσίνι. Την ίδια στιγμή, την παρουσία της κάνει ακόμα πιο εντυπωσιακή η κυκλοφορία ενός CD, του «Mozart Concertante», όπου ερμηνεύει αποκλειστικά συνθέσεις Μότσαρτ, ανάμεσά τους την περίφημη (δεύτερη) άρια της Βασίλισσας της Νύχτας από τον «Μαγικό αυλό». Πρόκειται για τον ρόλο με τις στρατοσφαιρικές νότες που τραγουδούσε την πρώτη περίοδο της σταδιοδρομίας της, προτού περάσει στο πιο βαρύ ρεπερτόριο, και που ξαναβρίσκοντάς τον επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά πως εκτός από εξαιρετική τραγουδίστρια είναι και ένα φαινόμενο από εκείνα που σπάνια εμφανίζονται στον χώρο της όπερας!
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος