Ζει και εργάζεται στο Μπουένος Αϊρες, αλλά επισκέπτεται την Ελλάδα και εμπνέεται από τα τοπία της. Οχι απαραίτητα αυτά που βρίσκονται σε άμεσο κίνδυνο, όπως εκείνα της πατρίδας της Αργεντινής που κοσμούν συχνά τις ταπισερί-εγκαταστάσεις της, αλλά και εκείνα που προκαλούν δέος με την ομορφιά τους ή προβληματισμό για τη μη αναστρέψιμη αλλαγή που υφίστανται. Στην πρώτη κατηγορία ανήκουν, για παράδειγμα, ορισμένες παραλίες της Κρήτης ή το Φαράγγι της Σαμαριάς, δύο βερσιόν του οποίου κοσμούν, ως δανεισμοί, το Μέγαρο Μαξίμου με αφορμή την επέτειο των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση, καθώς τόσο ο Κυριάκος Μητσοτάκης όσο και η σύζυγός του Μαρέβα Γκαμπρόφσκι είναι φαν της τέχνης της. Στη δεύτερη συγκαταλέγονται τα ορυχεία της Μήλου, ένα νησί στο οποίο επιστρέφει σχεδόν κάθε χρόνο, καθώς αυτή η παράμετρος της εξόρυξης μετάλλων είναι κάτι που τράβηξε από νωρίς το ενδιαφέρον της εδώ.
Με όχημα την οικογενειακή παράδοση δημιουργίας ταπήτων και χαλιών που έχει τις ρίζες της στη Μικρά Ασία, η 39χρονη Αλεξάνδρα Κεχαγιόγλου ζωγραφίζει με ακουαρέλες τα θέματα των έργων της και στη συνέχεια υφαίνει με φουντωτές πλέξεις σε μηχανή, χρησιμοποιώντας ως πρώτες ύλες το πλεόνασμα υλικών που βρίσκει στους χώρους της οικογενειακής επιχείρησης, μια διαδικασία που είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα και απαιτεί μεγάλη σωματική προσπάθεια. Οι εικόνες που δημιουργεί αντικατοπτρίζουν τον κόσμο που βλέπει γύρω της να κινδυνεύει από τη μόλυνση του περιβάλλοντος ή από την ανεξέλεγκτη εκμετάλλευσή του. Μέσα από τα έργα της στέλνει μηνύματα για την επικείμενη αλλοίωση ή και καταστροφή του, δημιουργώντας πανέμορφες ταπισερί που αντανακλούν αυτό ακριβώς το κλέος που θεωρούμε εσαεί δεδομένο.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος