Η ισπανίδα σταρ παρακολουθεί πάντα με προσοχή τη μεγαλύτερη γιορτή του κινηματογράφου, όπως βέβαια έκανε και με την εφετινή, διαφορετική λόγω της πανδημίας.
Κάποιες φορές, όταν κοιτάζεις την Πενέλοπε Κρουζ, σκέφτεσαι πώς μια τόσο μικροσκοπική γυναίκα (είναι από εκείνες οι οποίες ανήκουν στην κατηγορία «μαργαριταρένιας καρφίτσας» ή ολόχρυσου αναπτήρα, όπως έλεγε χαρακτηριστικά ο μεγάλος Σταύρος Νιάρχος, λάτρης των αιθέριων υπάρξεων σε στυλ μινιατούρας) μπορεί να κρύβει μέσα της τέτοιον δυναμισμό. Η σαγηνευτική όμως Πενέλοπε, μούσα του εξαιρετικά σημαντικού σκηνοθέτη Πέδρο Αλμοδόβαρ, πρωταγωνίστρια υπερπαραγωγών του Χόλιγουντ μα και περισσότερο «ψαγμένων» ταινιών, έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια ότι διαθέτει τσαγανό. Η μεσογειακής ομορφιάς κυρία Κρουζ, λένε οι κινηματογραφικοί – και όχι μόνο – κύκλοι, παίρνει τις αποφάσεις για επαγγελματικά θέματα, κάνει όμως κουμάντο και στο σπίτι (ο σύζυγος Χαβιέ Μπαρδέμ… απλώς παρακολουθεί). Η Πενέλοπε γιόρτασε πριν από μερικές ημέρες τα σαράντα επτά της χρόνια (δείχνει μικρότερη) γνωρίζοντας ότι πολλοί άνδρες στον πλανήτη εξακολουθούν να την ποθούν και να την ονειρεύονται. Η ισπανίδα σταρ, την οποία λατρεύει το ελληνικό κοινό (μην ξεχνάμε ότι υποδύθηκε μια Ελληνίδα στην ταινία «Το μαντολίνο του λοχαγού Κορέλι» που γυρίστηκε στην Κεφαλλονιά), επιστρέφει θριαμβευτικά στο σινεμά και στην «αγκαλιά» του μέντορά της, Πέδρο Αλμοδόβαρ. Η ταλαντούχα ηθοποιός είναι ίσως από τις ελάχιστες που ολόκληρος ο πλανήτης αποκαλεί με το μικρό της όνομα: «Πενέλοπε, Πενέλοπε!». Εκείνη γυρίζει το κεφάλι με τα πλούσια μαλλιά, χαρίζει αστραφτερά χαμόγελα, επιθυμία της είναι να δείξει σε όλους πως ναι, αποτελεί το δικό τους ξεχωριστό κορίτσι. Η σταρ έχει προταθεί πριν από χρόνια για το Oσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου (στο «Volver» του Αλμοδόβαρ) και τελικά απέσπασε το χρυσό αγαλματίδιο Β’ Γυναικείου Ρόλου για το «Vicky Cristina Barcelona» του Γούντι Αλεν. Παρακολουθεί πάντα με προσοχή τη μεγαλύτερη γιορτή του κινηματογράφου, όπως βέβαια και την εφετινή, διαφορετική λόγω της COVID-19. Τα εφετινά Oσκαρ ανέδειξαν προσωπικότητες στη διεθνή Εβδομη Τέχνη που ίσως δεν είναι τόσο «προσιτές» στον πολύ κόσμο. Είναι όμως άνθρωποι ιδιαίτερα ταλαντούχοι, πραγματικά μοναδικοί. Η Κινέζα Κλόε Ζάο κέρδισε το Oσκαρ Σκηνοθεσίας (αλλά και Καλύτερης Ταινίας, ως παραγωγός) για το «Nomadland». Η Φράνσις Μακ Ντόρμαντ παρέλαβε το χρυσό αγαλματίδιο με υπερηφάνεια. Κέρδισε το Οσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου για το «Nomadland» (και άλλο ένα ως παραγωγός της ίδιας ταινίας), ενώ ο φοβερός Αντονι Χόπκινς το βραβείο Α’ Ανδρικού Ρόλου για τον «Πατέρα». Πολλοί είναι αυτοί που επισήμαναν ότι τα εφετινά Oσκαρ δεν είχαν κάτι από…real glamour. Δεν πειράζει. Ο πλανήτης πρέπει τώρα να ξεπεράσει άλλα, πιο σοβαρά προβλήματα. Εμείς εδώ επιλέξαμε την εντυπωσιακή, ταλαντούχα Πενέλοπε και την επιστροφή της στο σινεμά (μέσω της ταινίας «Παράλληλες Μητέρες») για το εξώφυλλο. Eχουμε όμως ετοιμάσει ρεπορτάζ για τον απόηχο των Oσκαρ στις πάντα ενδιαφέρουσες σελίδες του «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ» μέσα στο «ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ». Το σινεμά μάς ταξιδεύει, μαγεύει, συγκλονίζει, σαγηνεύει.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.