Στο σημερινό BHMAgazino φιλοξενούμε αποκλειστική συνέντευξη του γερμανού διευθυντή του ιταλικού μουσείου, Εϊκε Σμιντ.

Την πρώτη φορά που ταξίδεψα στη μαγευτική Φλωρεντία, αμέσως μόλις άφησα τις βαλίτσες μου στο ξενοδοχείο, έσπευσα να επισκεφθώ την Πινακοθήκη Ουφίτσι. Αυτοί άλλωστε που αγαπούν την τέχνη αλλά και απλοί άνθρωποι οι οποίοι «βρέθηκαν» στην περίφημη Galleria degli Uffizi, με συμβούλευσαν ότι δεν έπρεπε με τίποτα να χάσω τη συγκεκριμένη εμπειρία. Η αλήθεια είναι ότι μου είχαν μιλήσει για τον πλούτο των εκθεμάτων στο εκπληκτικό ανάκτορο της ιταλικής πόλης, δεν είχαν όμως αναφερθεί στην απίστευτη ταλαιπωρία που σε περιμένει όταν φθάσεις στην κεντρική πύλη. Κοιτάζεις με έκπληξη τις ουρές που έχουν σχηματιστεί έξω από το Ουφίτσι, ένα από τα παλαιότερα μουσεία-πινακοθήκες στον πλανήτη. Χιλιάδες άνθρωποι περιμένουν έξω από την πινακοθήκη με τεράστια υπομονή. Μπορεί να βρέχει, να κάνει κρύο ή να έχει τρελή ζέστη. Ολοι όμως είναι εκεί με ομπρέλες, παλτό ή βεντάλιες. Στέκονται και περιμένουν με τις ώρες, αγνοώντας τις δύσκολες καιρικές συνθήκες. Τα έργα που εκτίθενται στο Μουσείο και καλύπτουν χρονικά την περίοδο από τον 13ο έως τον 18ο αιώνα, σε αποζημιώνουν τελικά για όλες αυτές τις ώρες αναμονής. Κορυφαίες μορφές πίσω από τη δημιουργία του ο Φραγκίσκος ο Α’ των Μεδίκων και οι αρχιτέκτονες Τζόρτζιο Βαζάρι, Μπερνάρντο Μπουονταλέντι και Αλφόνσο Παρίτζι. Στο σημερινό BHMAgazino φιλοξενούμε αποκλειστική συνέντευξη του γερμανού διευθυντή του Ουφίτσι, Εϊκε Σμιντ. Eνας Γερμανός λοιπόν στην υψηλότερη θέση ενός από τα ιστορικότερα, μεγαλύτερα και πιο ενδιαφέροντα μουσεία στον κόσμο, μιλάει για τα εκθέματα της εξαιρετικής Galleria degli Uffizi, στο BHMAgazino, ένα περιοδικό που ο ίδιος έχει ξεχωρίσει. Λέει ότι αγαπημένος του είναι ο πίνακας του Ποντόρμο με την Παναγία με το βρέφος και τον Ιωάννη τον Βαπτιστή. Προσωπικά, μου αρέσει το έργο «Η Αφροδίτη του Ουρμπίνο» (1534) με την υπογραφή του Τιτσιάνο και η «Ανοιξη» του Σάντρο Μποτιτσέλι. Η δική μας ολοκαίνουργια, υπερσύγχρονη Εθνική Πινακοθήκη, που άνοιξε τις πύλες της το απόγευμα της περασμένης Τετάρτης με σκοπό να υποδεχθεί ξένους ηγέτες οι οποίοι έφθασαν από τις χώρες τους για να δώσουν το «παρών» στη Στρατιωτική Παρέλαση της 25ης Μαρτίου, λάμπει κυριολεκτικά. Τα εκθέματα είναι εξαιρετικά, ο χώρος διεθνούς επιπέδου. Θεωρώ εκπληκτικό το έργο του Ροντέν «Ο άνθρωπος που βαδίζει πάνω σε κολόνα», όπως επίσης τον πίνακα «Η υποδοχή του Λόρδου Βύρωνα στο Μεσολόγγι», που ζωγράφισε ο μεγάλος Θεόδωρος Βρυζάκης το 1861.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω