Ο περίφημος μεταλλικός λαγός του Τζεφ Κουνς άστραφτε κάτω από τις χρυσαφένιες αχτίδες του ήλιου. Ο μπάτλερ Σουλπίκιος έσπευσε να κλείσει τις τεράστιες τζαμαρίες του εντυπωσιακού mansion, το οποίο «έβλεπε» στο απέραντο γαλάζιο. Οι αέρηδες που χτυπούσαν το κατάλευκο νησί του Αιγαίου, ήταν αυτή τη φορά περισσότερο δυνατοί από ποτέ. Παρέσυραν τα πάντα στο πέρασμά τους. Ακόμα και αυτές τις μινιμαλιστικού ύφους, χειροποίητες καρέκλες του οίκου Armani στη βεράντα. Ο αυστηρός πάντα Σουλπίκιος πέρασε τα λευκά του γάντια επάνω από τα μακριά, κομψά δάχτυλά του.
Το top model Τίτι Βανίλι χαμογέλασε ειρωνικά: «Μμμ! Δεν αποχωρίζεται τα μεταξωτά του γαντάκια ούτε στις πολύ υψηλές θερμοκρασίες» σχολίασε. Η αλήθεια είναι ότι, παρά τους ισχυρούς ανέμους που έκαναν καράβια, yachts και ταπεινές βαρκούλες να «κινούνται» σαν καρυδότσουφλα πάνω στα τιρκουάζ νερά του Αιγαίου, οι θερμοκρασίες είχαν… ξεπεράσει το «επικίνδυνο» κόκκινο χρώμα! Το θερμόμετρο «έφερνε» στο κατακόκκινο που επικρατούσε στο μεγάλο πίνακα της Σοφίας Πετροπούλου, τον οποίο ο ιδιοκτήτης της Mykonian βίλας στην περιοχή του Αγίου Στεφάνου Ντίντης Ευπαλίδης είχε τοποθετήσει δίπλα στα έργα των Κουνς και Anish Kapoor.
Το κινητό του μεγαλοεφοπλιστή, μεγαλογαιοκτήμονα και διεθνούς βεληνεκούς κολεξιονέρ, άρχισε να κουδουνίζει στους ρυθμούς της πασίγνωστης ανά τον κόσμο μουσικής των ταινιών Τζέιμς Μποντ. Ο επίσης μεγάλος συλλέκτης Γκαλάτσι-Γκαλάτσι τον ενημέρωνε για τις τιμές ενός πίνακα του νεαρού, ταλαντούχου ζωγράφου Christian Rosa, ο οποίος «σκίζει» στο Λος Αντζελες αλλά και τις πάρα πολλές συζητήσεις που γίνονται στη βρετανική πρωτεύουσα με αφορμή την αυθεντικότητα ή μη των πινάκων που απεικονίζουν τη βασιλομήτορα. Μια σειρά πινάκων με γυναίκες οι οποίες κατείχαν τίτλους όπως αυτούς της πριγκίπισσας, της μαρκησίας, της δούκισσας, της βαρόνης, δημιουργήθηκαν από τον Philip de Laszlo, έναν καλλιτέχνη που επιθυμούσε, όπως τουλάχιστον έλεγε ο ίδιος, την «αιώνια ομορφιά» μέσα από τα έργα του.
Αγορές πινάκων ή mega yachts;
Ο Γκαλάτσι-Γκαλάτσι πληροφόρησε τον Ντίντη ότι οι γυναίκες αυτές, κάποιες τουλάχιστον από αυτές, ήταν πολύ ωραίες. Μπορούσαν να «εκπροσωπήσουν» τον τίτλο της «eternal beauty». Μερικές άλλες ήταν εντελώς «αδιάφορες», όπως η πριγκίπισσα Μαρίνα της Ελλάδας (λάτρις των εικαστικών τεχνών) η οποία εμφανίστηκε σε έκθεση του De Laszlo, τον Νοέμβριο του 1934 στην γκαλερί Μ. Knoedller στην Bond Street του Λονδίνου. Ο Ντίντης Ευπαλίδης εξήγησε στον Γκαλάτσι-Γκαλάτσι ότι δεν τον ενδιαφέρει καθόλου να αποκτήσει art pieces της συγκεκριμένης σχολής.
Ο ισχυρός shipowner ενδιαφέρεται για τη σύγχρονη τέχνη. Ο κ. Ευπαλίδης αγοράζει τρελά έργα διάσημων, σύγχρονων ζωγράφων, ξοδεύοντας απίστευτα ποσά. Ισως τα ποσά αυτά να… ξεπερνούν εκείνα που διαθέτει για αγορές mega yachts που κινούνται σε ελληνικές και διεθνείς θάλασσες. Παρατηρώ την έκφραση απόλυτης ικανοποίησης στο πρόσωπο του Ντίντη μετά το τέλος της τηλεφωνικής του επικοινωνίας με τον Γκαλάτσι-Γκαλάτσι. Χαμογελάω πονηρά! Είμαι σίγουρη ότι ο παιδικός μου φίλος απέκτησε και πάλι κάποιον υπέροχο, σπάνιο πίνακα, κάνοντας τον «αντίπαλο» εφοπλιστή στην αγορά της τέχνης να… χλομιάσει από το κακό του.
Ο κ. Ευπαλίδης παρακολουθεί τα ασημένια «δαχτυλίδια» που δημιουργεί ο καπνός του πούρου του, όταν ένα δεύτερο τηλεφώνημα τον φέρνει σε άσχημη μάλλον διάθεση. Στενή του φίλη στην άλλη άκρη της γραμμής, ένα κλασικό Mykonian girl, τον πληροφορεί ότι παραλίγο ένα μεγάλο πούλμαν σε κεντρικό δρόμο της Μυκόνου να… πολτοποιήσει το θηριώδες τζιπ της.
Ατασθαλίες με πρωταγωνίστρια τη… θεά Αρτεμη!
Κοιτάζω μέσα από τις τζαμαρίες την εκθαμβωτικά όμορφη Μύκονο, έτσι όπως φαίνεται από πολύ ψηλά. Τι γίνεται όμως πραγματικά στη Μύκονο, πίσω από τη λάμψη και μια «χρυσαφένια γραμμή» που οδηγεί σε δαντελωτές παραλίες με πανάκριβα beach bars; Η αλήθεια είναι ότι μετά τη δολοφονία του τοπογράφου ο οποίος έκανε big business στο νησί, η εικόνα έγινε και πάλι γκρίζα, θλιβερή, σκοτεινή. Εκεί που λέγαμε ότι η αγαπημένη Mykonos άρχισε να παίρνει και πάλι τα «πάνω της», κάποιοι φρόντισαν να την τραβήξουν ξανά στο βαρύ σκοτάδι.
Οι πληροφορίες για δολοφονίες, ξυλοδαρμούς (μην ξεχνάμε τα θλιβερά επεισόδια με πακιστανούς εργαζομένους στο νησί σε γνωστό bar) και διάφορα άλλα ταξιδεύουν σε ολόκληρο τον πλανήτη. Οι Αρχές του νησιού αλλά και τα αρμόδια υπουργεία κάτι πρέπει να κάνουν. Η κυρία που συνομιλούσε με τον Ντίντη και μένει τα καλοκαίρια στη Μύκονο από τα νεανικά της ακόμα χρόνια τού εξηγεί ότι δεν σκοπεύει να εγκαταλείψει το νησί, παρά τα θλιβερά γεγονότα.
«Εγώ θα μείνω εδώ και θα παλέψω με θεούς και δαίμονες» υποστήριξε. Πληροφορηθήκαμε λοιπόν ότι οι νέοι ιδιοκτήτες γνωστών εστιατορίων και μπαρ έβαλαν εργάτες και «έφαγαν» ολόκληρο… αμμόλοφο. Κουβαλούν λοιπόν καθημερινά εκεί κόσμο από κρουαζιερόπλοια βάζοντας δύο πούλμαν. Πάνε τους τουρίστες στην περιοχή και τους λένε κάτι ιστορίες για τη… θεά Αρτεμη και διάφορα περίεργα που θα κάνουν τους θεούς της αρχαιότητας να τραβάνε τις χρυσές τους μπούκλες. Προσοχή λοιπόν, προσοχή!
Οι επισκέπτες θα αναχωρήσουν και πάλι για άλλες νήσους, όχι πάντα ελληνικές. Η Ιμπιζα καραδοκεί, και ας μην είναι τόσο μαγικά ωραία όσο η Μύκονος. Ενα ίσως μοναδικό καλό νέο είναι ότι η νέα Δημαρχία φρόντισε να φωτίσει (με σύγχρονο τρόπο) επικίνδυνα σημεία κεντρικών, μέχρι τώρα επικίνδυνων τη νύχτα δρόμων χαρίζοντας ανάσες τεράστιας ανακούφισης…
Ο γάμος των Ελληνοαμερικανών στην Αντίπαρο
Ενα θεαματικό sailing yacht αναχωρεί από τη Μύκονο με κατεύθυνση τη Σχοινούσα. Στο γραφικό νησί επικρατεί ησυχία. Εκεί δεν υπάρχουν «βασιλιάδες του κακού», περίεργα πράγματα και μεγάλες ατασθαλίες. Στη Σχοινούσα υπάρχει μόνο ο… βασιλιάς της φάβας. Αριστη ποιότητα και η φάβα παίζει κυρίαρχο ρόλο ακόμα και σε private parties σε βίλες ή σκάφη.
Μια άλλη φιλική παρέα βρίσκεται στη μικρή, ολόχρυση πλέον Αντίπαρο. Η Μάγια Ζαφειροπούλου-Μαρτίνου βάζει τη σφραγίδα της σε ένα gathering για το πολύ ενδιαφέρον brand Krini & Sophia, η παραλία που έφερε τη σφραγίδα γνωστού επιχειρηματία στο real estate άλλαξε χέρια, το Rooster που δημιούργησε η πολυπράγμων Αθανασία Κομνηνού πηγαίνει καταπληκτικά.
Στην Αντίπαρο έχει ταξιδέψει πολύς κόσμος αυτό το weekend από Αθήνα και Νέα Υόρκη. Αφορμή οι γάμοι των παιδιών επιφανών ελληνοαμερικανών επιχειρηματιών. Ο κ. Ηλίας Σαμαράς και η σύζυγός του Αλεξάνδρα (πρόκειται για την εγγονή του περίφημου αρχιτέκτονα Πικιώνη) πάντρεψαν την κόρη τους με τον επίσης Ελληνοαμερικανό Αντριου, γιο του ζεύγους Νίκολας και Αλις Γκαλακάτος. Οι οικογένειες των νεονύμφων μένουν μόνιμα στις ΗΠΑ, έχουν όμως αγοράσει και οι δύο σπίτια στην Αντίπαρο.
Ο Ηλίας Σαμαράς μάλιστα δημιούργησε τη δική του πατέντα για τα νέα, ασφαλή διαβατήρια. Ο γάμος έγινε στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου στο νησί. Οι οικογένειες διατηρούν στενή φιλική σχέση με το ζεύγος Τομ Χανκς – Ρίτα Γουίλσον, που εδώ και χρόνια έχουν αγοράσει σπίτι στην Αντίπαρο. Το νησί το οποίο, πέρα από βίλες πολύ γνωστών πλοιοκτητών, απέκτησε και γνωστά εστιατόρια που «έφθασαν» εκεί από την Αθήνα.
Επιστρέφοντας στη Μύκονο, η ωραία (παρά το γεγονός ότι δεν βρίσκεται στην πρώτη της νιότη) super model Ιζαμπέλ Γκουλάρ ανεβάζει φωτογραφίες στο Instagram της διαφημίζοντας με τον καλύτερο τρόπο το Νησί των Ανέμων. Στενή φίλη της Τίτι Βανίλι, επίσης super model, φθάνει στη Μύκονο προερχόμενη από το Μόντε Κάρλο. Οι ιππικοί αγώνες στο Μονακό έχουν συγκεντρώσει τη διεθνή επιχειρηματική ελίτ, μας πληροφορεί. Η tres chic πριγκίπισσα Σαρλότ Κασιράγκι έχει «τοποθετήσει» και πάλι το δικό της, προσωπικό «touch« στο Ιππικό Gala.