Παρά τις 9.297 ταξινομήσεις καινούριων επιβατικών αυτοκινήτων τον Απρίλιο, μέγεθος που συνιστά μηνιαίο ρεκόρ για την περίοδο Ιανουαρίου – Απριλίου 2022, η ελληνική αγορά αυτοκινήτου αναζητεί σημείο ισορροπίας επηρεασμένη από τις καθυστερήσεις παραδόσεων υφιστάμενων παραγγελιών.Ετσι οι ταξινομήσεις επιβατικών οχημάτων το πρώτο τετράμηνο του έτους (31.724 μονάδες) εμφανίστηκαν μειωμένες κατά 5,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα (33.637 μονάδες) ενώ αρνητικό παραμένει το πρόσημο τόσο στα καινούργια ελαφρά και βαρέα φορτηγά (-14,2%) όσο και στα καινούργια λεωφορεία (-35,5%).Μια ματιά στις προτιμήσεις των ελλήνων καταναλωτών σύμφωνα με τα στοιχεία του πρώτου τετραμήνου καταδεικνύει ότι 8 στους 100 επέλεξαν αυτοκίνητα πόλης, 51 στους 100 μοντέλα κατηγορίας B (supermini) και B-SUV, 34 στους 100 μικρομεσαία οχήματα και C-SUV, ενώ όλες οι υπόλοιπες κατηγορίες μαζί αθροίζουν ποσοστό 7%.Ενδεικτικό της τάσης της αγοράς είναι το γεγονός ότι στο σύνολο των ταξινομήσεων καινούργιων επιβατικών οχημάτων, το 2022 τα κάθε είδους SUV καταγράφουν μερίδιο 56,6%.Σε ό,τι αφορά τις προτεραιότητες του ελληνικού κοινού στο πεδίο των μηχανικών συνόλων που επιλέγουν, την περίοδο Ιανουαρίου – Απριλίου 2022 καταγράφηκε μείωση των βενζινοκινητήρων κατά 4,7% (45,2% το 2022), των πετρελαιοκινητήρων κατά 5,3% (15,6% το 2022) και των κινητήρων φυσικού αερίου κατά 0,5% (μερίδιο αγοράς 0,8% το 2022), ενώ αύξηση παρουσίασαν τα υβριδικά μοντέλα κατά 6,1% (27,8% το 2022), τα επαναφορτιζόμενα αυτοκίνητα κατά 2,6% (8,0% εφέτος) και τα μοντέλα με κινητήρα υγραερίου κατά 1,7% (μερίδιο αγοράς 2,7% το 2022). Η Toyota προηγείται στην κατάταξη των πωλήσεων ενώ η Mercedes-Benz είναι πρώτη ανάμεσα στους premium κατασκευαστές.
Χαμηλό βαρομετρικό
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.