Στη σκιά της «μητέρας» Toyota τα τελευταία 35 χρόνια, καθώς δημιουργήθηκε το 1989, η Lexus έχτισε τον μύθο της στο τρίπτυχο «ιαπωνική ποιότητα – πολυτέλεια – υβριδική τεχνολογία» επιχειρώντας, δειλά τις περισσότερες φορές, να αντιπαρατεθεί με τους καθιερωμένους «παίκτες» της premium κατηγορίας στην ευρωπαϊκή αγορά. Οι κινήσεις της έδειχναν σε όλους ότι μετρά τον χρόνο διαφορετικά από τους ανταγωνιστές της παραμένοντας εκτός σημαντικών κατηγοριών, χάνοντας έτσι χώρο στο τετράτροχο γίγνεσθαι και στο μυαλό του δυνητικού κοινού της. Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ η αγορά της Γηραιάς Ηπείρου υποδεχόταν το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό ευρωπαϊκό αυτοκίνητο το 2013, η Lexus παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο εννέα χρόνια αργότερα, μόλις το 2022, με τα διακριτικά RZ. Από τότε η «ευγενής» μάρκα του μεγαλύτερου ιαπωνικού ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών αποδύθηκε σε έναν αγώνα δρόμου εμφανίζοντας τον περασμένο Αύγουστο τη νεότερη γενιά του SUV RX, τον εφετινό Απρίλιο το πολυτελές πολυχρηστικό LM και τον μήνα που διανύουμε το off-roader GX (κάτι σαν alter ego του Toyota Land Cruiser), το crossover ΤΧ (αποκλειστικά για την αγορά των ΗΠΑ) και το B-SUV με το όνομα LBX, το πιο σημαντικό από όλα για τη διάδοση της «ιδέας Lexus» στην Ευρώπη και στην Ελλάδα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω