Ενα νέο application με τίτλο «Sound Analyzer» δοκιμάζουν τους τελευταίους 16 μήνες το τμήμα εξυπηρέτησης μετά την πώληση της Skoda και το Skoda DigiLab. Η συγκεκριμένη εφαρμογή χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (Artificial Intelligence – AI) και βοηθά στον γρήγορο και ακριβή εντοπισμό της απαίτησης για οποιαδήποτε συντήρηση. Το πρόγραμμα καταγράφει ήχους από κάθε αυτοκίνητο ενώ αυτό λειτουργεί και τους συγκρίνει με αποθηκευμένα ακουστικά μοτίβα. Σε περίπτωση αποκλίσεων, η εφαρμογή χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για να προσδιορίσει από πού προέρχεται ο εκτός προδιαγραφών ήχος και πώς μπορεί να διερευνηθεί και επιλυθεί το πιθανό πρόβλημα. Με αυτόν τον τρόπο το Sound Analyzer συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη συντήρηση του αυτοκινήτου και μειώνει τον χρόνο που αυτό παραμένει στο συνεργείο.

Μιλώντας για το Sound Analyzer o Stanislav Pekar, επικεφαλής After Sales στη Skoda Auto, υπογράμμισε ότι αποτελεί «ένα εξαιρετικό παράδειγμα των νέων δυνατοτήτων που μπορεί να παρέχει η ψηφιοποίηση στη Skoda ακόμα και στο επίπεδο του After Sales. Θα συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε με συνέπεια τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης για να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια ακόμη πιο εξατομικευμένη υπηρεσία, ενισχύοντας έτσι τη θετική εμπειρία τους».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω