Την είσοδο της Mazda στο club των εταιρειών που διαθέτουν οχήματα με πλήρως υβριδική τεχνολογία σηματοδοτεί η έλευση του μικρότερου μοντέλου της, του 2 Hybrid, και στην ελληνική αγορά. Συνδυάζοντας κινητήρα βενζίνης 1.490 κ.εκ./93 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 59 kW, το υβριδικό σύνολο αποδίδει συνδυαστικά 116 ίππους, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση σε 9,7 δευτερόλεπτα, μέγιστη ταχύτητα 175 χλμ./ώρα, κατανάλωση 3,8-4,0 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 87-93 γρ./χλμ. (ανάλογα με τη διάσταση των τροχών 15 ή 16 ιντσών), μέγεθος που επιτρέπει ελεύθερη είσοδο στον δακτύλιο και απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας. Ως αποτέλεσμα της πολυετούς συνεργασίας της Mazda με την Toyota, το νέο alter ego του Yaris λειτουργεί στην εκκίνηση αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, εξασφαλίζοντας έτσι μηδενικές εκπομπές ρύπων και θορύβου, ενώ στην πορεία η κατανομή ισχύος μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα ρυθμίζεται αυτόματα για την καλύτερη δυνατή απόδοση. Παράλληλα, κατά τη διαδικασία της επιβράδυνσης η κινητική ενέργεια ανακτάται ως ηλεκτρική και αποθηκεύεται στην μπαταρία για περαιτέρω αμιγώς ηλεκτρική κίνηση με χαμηλή ταχύτητα.
Οι τιμές πώλησης του διαθέσιμου αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Mazda 2 Hybrid στην ελληνική αγορά κυμαίνονται από 18.692 έως 24.854 ευρώ, με τους υποψήφιους αγοραστές να μπορούν να επιλέξουν ένα από τα επτά διαφορετικά πακέτα εξοπλισμού με κοινό παρονομαστή τους χώρους για τέσσερις ενήλικους επιβάτες και τα 286 λίτρα στον χώρο αποσκευών. Η διάθεση του Mazda 2 Hybrid πραγματοποιείται παράλληλα με αυτή του μη υβριδικού Mazda 2, στοιχείο που διευρύνει τις διαθέσιμες επιλογές με κοινό χαρακτηριστικό την κορυφαία διάκριση πέντε αστέρων στις δοκιμές ασφαλείας του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού Euro NCAP.