Χωρίς αλλαγές στις προδιαγραφές των αγωνιστικών αυτοκινήτων, αλλά με βελτιώσεις που αφορούν την ασφάλεια των υβριδικών συστημάτων στη μεγάλη κατηγορία WRC1, ξεκινά την ερχόμενη Πέμπτη 19 Ιανουαρίου από το Μόντε Κάρλο το εφετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Ο συνολικός αριθμός των αγώνων παραμένει ο ίδιος, ωστόσο στο πρόγραμμα των 13 Ράλι του 2023 δεν υπάρχουν αυτά της Ισπανίας, της Νέας Ζηλανδίας και του Βελγίου, τα οποία έχουν αντικατασταθεί από εκείνα στη Χιλή, στο Μεξικό και τον αγώνα της Κεντρικής Ευρώπης που συνδιοργανώνουν η Αυστρία, η Γερμανία και η Τσεχία. Αναλυτικότερα στο πρόγραμμα μετά το εναρκτήριο Ράλι στο Μόντε Κάρλο θα ακολουθήσουν αυτά στη Σουηδία (9-12.2), στο Μεξικό (16-19.3), στην Κροατία (20-23.4), στην Πορτογαλία (11-14.5), στη Σαρδηνία (01-4.6), στην Κένυα (22-25.6), στην Εσθονία (20-23.7), στη Φινλανδία (3-6.8), ενώ το EKO Acropolis Rally θα πραγματοποιηθεί από τις 7 έως τις 10 Σεπτεμβρίου. Οι τρεις τελευταίοι αγώνες θα διεξαχθούν στη Χιλή (28.9-1.10), στην Κεντρική Ευρώπη (26-29.10) και στην Ιαπωνία (16-19.11). Στο πεδίο των ομάδων, η πρωταθλήτρια 2022 Toyota Gazoo Racing έχει στο δυναμικό της τον περυσινό πρωταθλητή Κάλε Ροβάνπερα και τους Ελφιν Εβανς, Λορέντζο Μπερτέλι, Τακαμότο Κατσούτα και Σεμπαστιέν Οζιέ, με τον τελευταίο να κάνει επιλεγμένους αγώνες. Η φιναλίστ του 2022 Hyundai Motorsport θα αγωνιστεί με τους Γκρεγκ Μπριν, Εσαπέκα Λάπι (προερχόμενο από την Toyota), Τιερί Νεβίλ και Ντάνι Σόρντο, ενώ η M-Sport Ford θα διεκδικήσει βαθμούς και νίκες με οδηγούς τους Πιερ-Λουί Λουμπέ, Οτ Τάνακ (προερχόμενο από τη Hyundai), Σεμπαστιέν Λεμπ και τον συμπατριώτη μας Ιορδάνη Σερδερίδη.
Έντυπη έκδοση
Αθλητισμός
Έντυπη έκδοση