Εξαιρετικά οικεία στους Γάλλους, λόγω κοσμοθεωρίας, η τακτική της διαφοροποίησης απέδωσε θεαματικά εμπορικά αποτελέσματα στις προηγούμενες γενιές του C3. Το δικό τους best-seller στην κατηγορία των supermini κατάφερε να μη μοιάζει με κανέναν ανταγωνιστή του, προτάσσοντας την πολύχρωμη προσωπικότητα και την παροιμιώδη άνεση ως βασικά στοιχεία του DNA του.
Οι 97 διαφορετικοί χρωματικοί συνδυασμοί του αμαξώματος, οι τέσσερις επιλογές για την απόχρωση της οροφής, τα τρία χρώματα στον θάλαμο επιβατών και τα δύο νέα σχέδια των τροχών του αυτοκινήτου συνθέτουν την πληρέστερη πρόταση εξατομίκευσης σε αυτό το μέγεθος, η οποία συνδυάζεται με τα καθίσματα Advanced Comfort, τα 12 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και τις νέες υπηρεσίες συνδεσιμότητας.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος