Η πρώιμη αποκάλυψη του νέου Prius την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου στην Ιαπωνία και ταυτόχρονα στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Αντζελες έδωσε το στίγμα του μοντέλου που επισήμως για την Ευρώπη θα κάνει πρεμιέρα στις 5 Δεκεμβρίου. Ο λόγος της τριπλής παρουσίασής του σχετίζεται κυρίως με την ανάγκη προβολής των τεχνολογικών ιδιαιτεροτήτων του με σπουδαιότερη για εμάς στη γηραιά ήπειρο την αποκλειστική διάθεσή του ως Plug-in υβριδικού.Η κίνηση ήταν αναμενόμενη και τα οφέλη προφανή: η συγκεκριμένη τεχνολογία αποτελεί έναν από τους τέσσερις πυλώνες της ηλεκτρικής στρατηγικής της Toyota (μαζί με την αυτοφορτιζόμενη, την αμιγώς ηλεκτρική και την τεχνολογία κυψελών καυσίμου) και μια πειστική απάντηση στις ανάγκες των καιρών σχετικά με την αποδοτικότητα και την αυτονομία του αυτοκινήτου.Μπορεί λοιπόν η εμφανής επανάσταση να αφορά την προωθημένη coupe σχεδίαση που επιτέλους είναι ελκυστική, κόντρα στο άνευρο σχήμα του παρελθόντος, χάρη στην οριακή διαφοροποίηση των εξωτερικών διαστάσεων και στο σφηνοειδές σχήμα που επιφέρει η μετατόπιση της οροφής προς τα πίσω, η ουσία ωστόσο βρίσκεται στο νέο υβριδικό σύνολο που λόγω χαρακτηριστικών τοποθετεί το Prius στην πρώτη γραμμή των Plug-in υβριδικών επιλογών από εταιρικούς ή ιδιώτες πελάτες.Ενας ισχυρότερος, σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του, ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια και ένας δίλιτρος θερμικός κινητήρας αποδίδουν συνδυαστικά 223 ίππους. Με στόχο να καλύπτει τις περισσότερες καθημερινές διαδρομές αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, η αυτονομία του έχει αυξηθεί πάνω από 50% σε σχέση με το «σήμερα» του μοντέλου, στοιχείο που οφείλεται στη νέα μπαταρία ιόντων λιθίου 13.6 kWh. Καθώς οι κυψέλες της έχουν υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα, επέτρεψαν τον βελτιστοποιημένο σχεδιασμό της με αποτέλεσμα οι διαστάσεις της μπαταρίας να είναι τόσο συμπαγείς ώστε αυτή να τοποθετείται κάτω από το πίσω κάθισμα, χαμηλώνοντας έτσι το κέντρο βάρους.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος