Η αλήθεια των αριθμών είναι αμείλικτη στο πεδίο της αυτοκινητοβιομηχανίας, διαπίστωση που αφορά το Qashqai όσο κανένα άλλο μοντέλο Nissan και στην Ευρώπη μετά το 2007. Από τότε, όταν εμφανίστηκε η πρώτη γενιά, το ιαπωνικό crossover έχει καταγράψει περισσότερα από τρία εκατομμύρια πωλήσεις ενώ στην Ελλάδα ο αριθμός προσεγγίζει τα 38 χιλιάδες «αντίτυπα», δείγμα της απήχησης που είχε στην τοπική αγορά. Σήμερα το τρίτο στη σειρά δείγμα γραφής φέρει τη σχεδιαστική υπογραφή του Nissan Design Studio στο Λονδίνο και τη μηχανολογική φροντίδα του Nissan Technical Centre Europe που βρίσκεται στο Cranfield της Γηραιάς Αλβιώνας.
Επιλογές που αποδεικνύουν τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό του, τον οποίο εισπράττει κανείς άμεσα από την αισθητική του μεγαλύτερου, σε όλες του τις διαστάσεις, αμαξώματος με μήκος 4,425, πλάτος 1,838, ύψος 1,635 και μεταξόνιο 2,666 μέτρα.
Αυτή η τακτική σε συνδυασμό με τη χαρακτηριστική V-Motion μάσκα και τους νέους τροχούς που φτάνουν πλέον έως τις 20 ίντσες εξασφαλίζει μια πιο αθλητική οπτική υπόσταση, η οποία σε συνδυασμό με τα ευφυή LED φωτιστικά σώματα κάνει το αποτέλεσμα περισσότερο premium από κάθε άλλη φορά.
Μια αντίστοιχη προαγωγή έχει συντελεστεί και στον ευρύχωρο θάλαμο επιβατών με στοιχεία όπως η οθόνη των 12,3 ιντσών, το δέρμα Nappa, o ατμοσφαιρικός φωτισμός, η λειτουργία μασάζ στα μπροστινά καθίσματα και η βελτιωμένη εργονομία που καθορίζουν τη νέα προσέγγιση σε μια κεντρική ιδέα, η οποία είναι επιτέλους εκλεπτυσμένη αλλά όχι προσποιητά ελιτίστικη.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.