Αν οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια, τότε αρκούν δύο μεγέθη για να αντιληφθεί κάποιος τη σημασία αυτού του supermini για την τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία: το πρώτο αφορά τα 22 χρόνια συνεχούς παραγωγής του από το 1999 και το δεύτερο τα περισσότερα από 4,5 εκατ. αυτοκίνητα με αυτό το όνομα που διατέθηκαν στις τρεις προηγούμενες γενιές του. Αυτοκίνητα που χαρακτηρίζονταν κυρίως από την εξαιρετική σχέση αξίας/τιμής τους και αρκετές έξυπνες ιδέες στους τομείς της χρηστικότητας και πρόσφατα και του εξοπλισμού τους. Τα νέα στοιχεία που προστίθενται στο μοντέλο το οποίο βλέπετε στη φωτογραφία είναι η απολύτως σύγχρονη σχεδίαση (με αεροδυναμικό συντελεστή Cd: 0,28), τα πολλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και αναμφίβολα τα νέα δυναμικά χαρακτηριστικά του στον δρόμο. Τις εντυπώσεις μας για τα τελευταία θα διαβάσετε αναλυτικά στο επικείμενο Autohub την τελευταία Κυριακή του Μαΐου, αξίζει ωστόσο να γνωρίζετε σήμερα ότι οφείλονται κυρίως στην αξιοποίηση της νέας αρθρωτής πλατφόρμας MQB-A0 με μεταξόνιο 2,552 μέτρα. Αν και ως όνομα δεν χρειάζεται να σας λέει κάτι, σε αυτή την πλατφόρμα οφείλεται η μεγέθυνση των εξωτερικών διαστάσεων – η νέα Fabia έχει μήκος 4,108 μέτρα, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το όριο των τεσσάρων μέτρων -, αλλά και η αύξηση των εσωτερικών χώρων τόσο για τους πίσω επιβάτες όσο και για τις αποσκευές, αφού με την προσθήκη 50 λίτρων ο όγκος του πορτμπαγκάζ ξεκινά πλέον από τα 380 λίτρα.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.