Καθώς η κρίση των ημιαγωγών πλήττει ολοένα και περισσότερο την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, αναμενόμενη θεωρήθηκε η μείωση κατά 17,5% των ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων στην ευρωπαϊκή αγορά τον προηγούμενο μήνα, σε σύγκριση με τον Νοέμβριο του 2020. Οι 864.119 ταξινομήσεις του Νοεμβρίου 2021 είναι η χειρότερη επίδοση τον συγκεκριμένο μήνα από το 1993, όταν η Ενωση Ευρωπαϊκών Αυτοκινητοβιομηχανιών άρχισε να δίνει στη δημοσιότητα τα σχετικά στοιχεία. Τα μεγέθη που ανακοινώθηκαν θα ήταν ακόμα χειρότερα αν η Hyundai και η KIA δεν κατέγραφαν αυξήσεις στη Γηραιά Ηπειρο κατά 42% και 20% αντίστοιχα τον προηγούμενο μήνα, εκμεταλλευόμενες τους στενούς επιχειρηματικούς δεσμούς που έχουν αναπτύξει με τους κορεάτες κατασκευαστές microchips, οι οποίοι απέτρεψαν τις μακροχρόνιες στάσεις λειτουργίας των μονάδων παραγωγής κορεατικών αυτοκινήτων. Στην άλλη άκρη βρέθηκε η Ford, η οποία κατέγραψε και τις μεγαλύτερες απώλειες, σε ποσοστό -44%, ενώ ο όμιλος VW είδε τις ταξινομήσεις του να μειώνονται κατά 31%, με τις πωλήσεις της μάρκας VW στο -38%, της Audi στο -30%, της Skoda στο -27% και τις ταξινομήσεις μοντέλων Seat χαμηλότερες κατά 25%. Αντίθετα, η Porsche περιόρισε την πτώση των πωλήσεών της σε λιγότερο από 1%. Στον όμιλο Stellantis, τον δεύτερο σε δυναμικότητα στην Ευρώπη, οι ταξινομήσεις μειώθηκαν κατά 21%, με την Jeep να υποχωρεί κατά 36%, την Alfa Romeo κατά 35%, τη Fiat κατά 25% και την Opel/Vauxhall επίσης κατά 25%, ενώ οι ταξινομήσεις των αυτοκινήτων Peugeot μειώθηκαν κατά 20% και εκείνων της Citroen κατά 7%.