Ετοιμοι να κάνουν ό,τι χρειάζεται προκειμένου να αποφύγουν πρόστιμα της ΕΕ τα οποία σχετίζονται με την επίτευξη των στόχων μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στη Γηραιά Ηπειρο δηλώνουν στην KIA καταρτίζοντας ένα ευέλικτο πλάνο προϊοντικών ενεργειών που θα τους επιτρέψει να προσπεράσουν τις εξελίξεις. Το σχέδιό τους προβλέπει τη διάθεση 19 μοντέλων με μπαταρίες έως το 2022, ωστόσο ο βραχυπρόθεσμος ορίζοντας για τις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων τους έως τότε είναι πολύ απαιτητικός.
Μιλώντας για αυτό ο Emilio Herrera, επιχειρησιακός διευθυντής της KIA Ευρώπης, ανέφερε ότι το 2019 η εταιρεία του θα διαθέσει 16.000 πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, από τα οποία 12.000 θα είναι eNiro και 4.000 eSoul. Το γεγονός ότι και τα δύο είναι crossover αποδεικνύει τη δημοφιλία της συγκεκριμένης κατηγορίας και στα ηλεκτρικά, ωστόσο μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει η επόμενη δήλωσή του: «Τα δύο μοντέλα πηγαίνουν πολύ καλά εμπορικά, με τις περισσότερες χώρες στις οποίες διατίθενται να έχουν ήδη προπωλήσει την παραγωγή του τρέχοντος έτους και να λαμβάνουν παραγγελίες για αυτοκίνητα που θα παραχθούν το 2020».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.