Αν και την τελευταία δεκαετία σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν υιοθετήσει συστήματα υποβοήθησης στάθμευσης που επιτρέπουν τον εντοπισμό της κατάλληλης θέσης και την καθοδήγηση του οχήματος σε αυτήν, απαιτώντας ωστόσο τη διαρκή παρουσία του οδηγού, ποτέ στο παρελθόν δεν είχε δοθεί άδεια χρήσης ενός αυτοματοποιημένου συστήματος σε δημόσια προσβάσιμο χώρο, χωρίς την παρουσία του.Η πρόσφατη απόφαση της Ομοσπονδιακής Αρχής Μεταφορών της Γερμανίας (KBA) να εγκρίνει το αυτοματοποιημένο σύστημα στάθμευσης που εξέλιξαν από κοινού η Μercedes-Benz και η Bosch για χρήση αρχικά στο πάρκινγκ P6 του αεροδρομίου της Στουτγάρδης δημιουργεί νέα δεδομένα στο πεδίο της αυτόνομης οδήγησης. Αυτό είναι το πρώτο παγκοσμίως σύστημα στάθμευσης χωρίς οδηγό που εγκρίθηκε επίσημα για εμπορική χρήση, πληρώντας τις προδιαγραφές του Επιπέδου 4, από τα συνολικά έξι επίπεδα αυτονομίας, κάτι που σημαίνει ότι το όχημα μπορεί να διαχειριστεί αυτόνομα όλες τις οδικές καταστάσεις υπό συγκεκριμένες συνθήκες.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.