Ετος-ορόσημο για τη δυναμική επανεμφάνιση του ομίλου General Motors στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου θα είναι το 2023, καθώς ο αμερικανικός όμιλος, έξι χρόνια μετά την πώληση των ζημιογόνων επί σχεδόν δύο δεκαετίες Opel και Vauxhall στον τότε όμιλο PSA (σήμερα Stellantis), θα επιστρέψει με νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Αν και η αποχώρησή του από την Ευρώπη το 2017 δεν ήταν ολοκληρωτική, αφού διατηρεί γραφεία στη Ζυρίχη μέσω των οποίων διαχειρίζεται την εμπορικά ισχνή παρουσία των Cadillac και Chevrolet σε αυτή τη γωνιά του πλανήτη (με πωλήσεις περίπου 1.000 αυτοκινήτων και από τις δύο μάρκες το 2021), το νέο ζητούμενο είναι εντελώς διαφορετικό. Επιχειρώντας να αλλάξει το συντηρητικό προφίλ της, η GM σκοπεύει να εμφανιστεί την επόμενη χρονιά ως μια μη παραδοσιακή νεοφυής επιχείρηση κινητικότητας που θα προσφέρει οχήματα και υπηρεσίες προκειμένου να επανατοποθετηθεί στη συνείδηση των ευρωπαίων οδηγών.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω