Η παρουσίαση του plug-in υβριδικού Mazda MX-30 στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών τον προηγούμενο μήνα σηματοδότησε την έναρξη μιας νέας αντίστροφης μέτρησης για τη σταδιακή εμπέδωση της ηλεκτροκίνησης στην γκάμα της έως το 2035, σύμφωνα με τον Μάρτιν τεν Μπρινκ, διευθύνοντα σύμβουλο της Mazda Europe. «Η συγκεκριμένη χρονιά είναι η ίδια που θα ισχύσει για όλες τις μάρκες αυτοκινήτων καθώς τότε θα τεθεί σε ισχύ η απαγόρευση πωλήσεων για τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης στις χώρες της ΕΕ. Θεωρώ ότι η διαδρομή μας μέχρι τότε θα πρέπει να είναι σχετικά ευέλικτη, υιοθετώντας μια καμπύλη που να επιτυγχάνει αυτόν τον στόχο του 100% μέχρι το 2035» επεσήμανε ο Τεν Μπρινκ, υπογραμμίζοντας ότι σε επίπεδο ρεαλιστικών πωλήσεων η εταιρεία του θα μπορούσε να εκπληρώσει έναν στόχο μεταξύ 40%-70% ταξινομήσεων αυτοκινήτων με μπαταρία το 2030, ωστόσο εξαιτίας της μεγάλης μεταβλητότητας της αγοράς δεν μπορεί να γίνει πιο συγκεκριμένος. «Είναι αρκετά δύσκολο να προβλέψουμε τι θα συμβεί, για παράδειγμα, στους επόμενους 18 μήνες. Εμείς από την πλευρά μας θα δημιουργήσουμε την ευελιξία που απαιτείται για να φτάσουμε το ποσοστό των συνολικών μας πωλήσεων εκεί, αλλά την τελική απόφαση έχουν πάντα οι καταναλωτές οι οποίοι συνδιαμορφώνουν και τις τάσεις της αγοράς». Ο συγκεκριμένος στόχος είναι πολύ πιο φιλόδοξος από τον συνολικό στόχο του 25%-40% που έχει θέσει η Μazda για τις πωλήσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων της το 2030 στη διεθνή αγορά, κάτι που σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Mazda Europe οφείλεται στο γεγονός ότι η Ευρώπη είναι σαφώς πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση. Σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις των μοντέλων Mazda με μπαταρίες το 2023, υποστήριξε ότι συνολικά θα μπορούσαν να φτάσουν τις 50.000 μονάδες, κατανέμοντας το μέγεθος αυτό σε 10.000 μονάδες για το αμιγώς ηλεκτρικό MX-30, σε 10.000-20.000 μονάδες για το plug-in υβριδικό ΜΧ-30 R-EV ενώ οι υπόλοιπες αφορούν το επίσης plug-in υβριδικό CX-60 που λανσαρίστηκε στην ευρωπαϊκή αγορά μόλις τον προηγούμενο χρόνο και η εφετινή θα είναι η πρώτη πλήρης χρονιά διάθεσής του.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω