Αλλαγές τόσο στην εταιρική της εικόνα όσο και στον τρόπο επικοινωνίας της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πραγματοποιεί η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, ξεκινώντας από τον σχεδιασμό του λογοτύπου της που σχετίζεται άμεσα με το πρώτο σχέδιο του ιδρυτή της μάρκας Andre Citroen. H δισδιάστατη απεικόνιση των Chevrons, όπως ονομάζονται τα διακριτικά της, μέσα σε οβάλ πλαίσιο θα εμφανιστεί σε όλα τα μοντέλα της από τα μέσα του 2023 αποτελώντας κυρίαρχο σχεδιαστικό στοιχείο ακολουθώντας το πρόσφατο παράδειγμα εταιρειών όπως η Skoda, η VW ή η Renault που επέλεξαν απλούστερα σχέδια, τα οποία θεωρείται ότι μεταφέρουν αποτελεσματικότερα το επιθυμητό μήνυμα στα social media. Το νέο λογότυπο είναι το δέκατο στην 103χρονη ιστορία της Citroen με τον Vincent Cobee, διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας να δηλώνει πως ήρθε η κατάλληλη στιγμή για μια αλλαγή καθώς η Citroen κάνει τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα εστιάζοντας ταυτόχρονα την προσοχή της στην ανάπτυξη εκτός Ευρώπης, σε αγορές όπως η Ινδία. Παράλληλα με αυτά, τα σημεία πώλησης μοντέλων της μάρκας θα ανακαινιστούν απηχώντας τη νέα εταιρική της ταυτότητα που θα επικεντρώνεται στο λογότυπο και σε δύο νέα χρώματα «υπογραφής», το «ήρεμο μπλε του Μόντε Κάρλο» και το «ενεργητικό και διακριτικό κόκκινο» όπως τα χαρακτηρίζουν οι Γάλλοι. Το μπλε χρώμα θα αξιοποιηθεί και ως εξωτερική απόχρωση σε μοντέλα της μάρκας ενώ το κόκκινο θα χρησιμοποιηθεί σε λεπτομέρειες εντός και εκτός αμαξώματος.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω