Η φράση «κάπου ανάμεσα στην πραγματικότητα και στο όνειρο υπάρχει η Νέα Υόρκη» απηχεί με σχεδόν απόλυτο τρόπο τον ρόλο μιας έκθεσης αυτοκινήτου στην αμερικανική μητρόπολη, η οποία υποδέχθηκε γνωστές αλλά και νέες αυτοκινητοβιομηχανίες σε μια διοργάνωση που ξεκίνησε για το κοινό στις 15 Απριλίου και ολοκληρώνεται την Κυριακή 24 Απριλίου.Παρά τα γνωστά προβλήματα, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων όλων των τύπων στις ΗΠΑ εμφάνισαν το 2021 αύξηση κατά 4% σε σύγκριση με το 2020 φτάνοντας τα 15,5 εκατομμύρια ταξινομήσεις, μια τάση που διαφοροποίησε την οπτική των διοργανωτών αλλά και των επικεφαλής ορισμένων εταιρειών για τη συγκεκριμένη εκδήλωση.«Οι εκθέσεις σταδιακά επιστρέφουν και ήταν πραγματικά σημαντικό να είμαστε παρόντες εδώ» δήλωσε ο Bob Carter, επικεφαλής πωλήσεων της Toyota στη Βόρεια Αμερική. «Αυτό που βλέπουμε σε όλη τη χώρα είναι ότι οι εκθέσεις αυτοκινήτων γίνονται όλο και πιο σημαντικές καθώς οι ελλείψεις σε ημιαγωγούς μειώνουν τα επίπεδα των αποθεμάτων μας και των μοντέλων που μπορούμε να έχουμε σε κάθε σημείο πώλησης σε όλη τη χώρα. Από τη στιγμή που οι άνθρωποι δεν μπορούν πάντα να περιηγηθούν σε μια αντιπροσωπεία με πλήρη γκάμα αυτοκινήτων, όπως έκαναν στο παρελθόν, εκθέσεις αυτοκινήτων όπως αυτή ανακτούν το ενδιαφέρον τους και γίνονται μια εξαιρετική ευκαιρία για γνωριμία με τα μοντέλα μας αλλά και για τη λήψη παραγγελιών» επεσήμανε ο ίδιος.Αυτή είναι η μία όψη του νομίσματος για την έκθεση της Νέας Υόρκης, η οποία τα προηγούμενα δύο χρόνια έμεινε «σκοτεινή» λόγω της πανδημίας. Η εφετινή διοργάνωση καταγράφει αρκετές απουσίες, για διαφορετικούς λόγους η καθεμία. Honda, Infiniti, Cadillac και Mazda ήταν μεταξύ εκείνων που δεν είχαν περίπτερο στην έκθεση ενώ απούσες ήταν και premium γερμανικές μάρκες όπως η Mercedes-Benz, η BMW και η Audi, οι οποίες πάντως είχαν αποσυρθεί από τη διοργάνωση της Νέας Υόρκης πριν την εποχή της COVID-19. Αντίθετα η Chrysler αν και δεν είχε να παρουσιάσει νέα προϊόντα, επέλεξε για λόγους στρατηγικής την επιστροφή της στην έκθεση με ένα ειδικό έκθεμα-εξέλιξη του ηλεκτρικού Airflow που είχε παρουσιάσει στο Consumer Electronics Show του Λας Βέγκας τον Ιανουάριο.«Επιθυμούσαμε να έρθουμε στη Νέα Υόρκη επειδή είναι μία από τις μεγαλύτερες αγορές για την Chrysler στις ΗΠΑ. Είναι επίσης πολύ σημαντική τεχνολογικά και φιλική προς τα ηλεκτρικά οχήματα αγορά, για αυτό και έχουμε πραγματοποιήσει πολλές έρευνες με πελάτες μας εδώ» υπογράμμισε στο περιθώριο των εγκαινίων η Christine Feuell, διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.