Σε μια χρονιά γεμάτη επετείους για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, το εργοστάσιο της Οpel στο Eisenach της Γερμανίας συμπλήρωσε τριάντα χρόνια λειτουργίας, με την έξοδο από τη γραμμή παραγωγής της πιο πρόσφατης έκδοσης στην γκάμα της. Το εξηλεκτρισμένο Grandland GSe αποτελεί την κορυφαία εκδοχή του SUV με την Plug-in υβριδική τεχνολογία που συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 300 ίππων, αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων, τετρακίνητες δυνατότητες και αυτονομία κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια έως 52 χλμ./ώρα. Μέχρι να φτάσει στο 75.000.000ό όχημα, η Opel παρουσίασε εμβληματικά μοντέλα όπως το 4/8 hp «Doktorwagen» του 1909 ή το 4/12 hp «Laubfrosch» επιχειρώντας να κάνει προσιτή την έννοια της αυτοκίνησης στο ευρύ κοινό. Το 1940 κατασκευάστηκε το 1.000.000ό Opel, ένα Kapitän με αυτοφερόμενο αμάξωμα και ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση, ενώ το 1956 ακολούθησε το 2.000.000ό αυτοκίνητο με σήμα τον κεραυνό, συμπτωματικά ακόμα ένα Kapitän. Εκείνη την εποχή η Opel ήταν ο πρώτος γερμανός κατασκευαστής που πέτυχε τόσο υψηλούς όγκους παραγωγής ενώ το συγκεκριμένο επετειακό όχημα έμεινε στην ιστορία λόγω της επίστρωσης χρυσού 24 καρατίων σε όλα τα χρωμιωμένα μέρη του. Το 1971 ένα Rekord C Caravan ήταν το 10.000.000ό Opel και το 1983 ένα Senator CD έγινε το 20.000.000ό αυτοκίνητο της μάρκας. Από τότε χρειάστηκαν σχεδόν τέσσερις δεκαετίες για να φτάσουμε στα 75 εκατ. αυτοκίνητα της μάρκας, η οποία έως το 2028 φιλοδοξεί να γίνει μια εταιρεία κατασκευής αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.
Έντυπη έκδοση
Αθλητισμός
Έντυπη έκδοση